۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۱۸

حواشی بازی استقلال خوزستان – پرسپولیس؛

استقبال کم هواداران از بازی/ دستگیری فروشندگان بلیت های تقلبی

استقبال کم هواداران از بازی/ دستگیری فروشندگان بلیت های تقلبی

اهواز – خبرگزاری مهر: بازی دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در حالی در اهواز در جریان است که استقبال خوبی از این بازی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته آخر لیگ برتر باشگاه های کشور دیدار دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران همزمان با سایر بازی های دیگر لیگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه الغدیر اهواز آغاز شده است.

استقبال از این بازی بسیار کم بوده است به گونه ای که حدود 10 هزار نفر از این بازی دیدن کردند در حالیکه در بازی هفته قبل فولاد خوزستان و استقلال تهران بیش از 50 هزار نفر از این بازی دیدن کرده بودند.

همانند سایر بازی های قبلی حساسی که در ورزشگاه الغدیر برگزار می شود، شاهد فروش بلیت های تقلبی به صورت پرینت رنگی از سوی برخی افراد سودجو بودیم که از سوی کارکنان حراست اداره کل ورزش استان دستگیر شدند.

عادل کلاه کج، حسين کعبي و ميلاد ميداودي بازيکنان استقلال خوزستان قبل از شروع بازی به سمت علي دايي و نيمکت پرسپوليس رفتند. از سوی دیگر محسن بنگر، سيد جلال حسيني و حسين ماهيني به سمت نيمکت استقلال خوزستان رفتند.

جام قهرمانی و مدال هایی در ورزشگاه مستقر شده است که در صورت قهرمانی تیم پرسپولیس تهران، این مدال ها و حام به اعضای این تیم داده شود.

بنری در ورزشگاه الغدیر تهیه شده که در آن مدیران فوتبالی کشور انصراف خود را دریافت یارانه اعلام کرده اند.

از سوی هر دو تیم بنرهایی در خصوص گرمیداشت روز ملی فناروی هسته ای و شهید آوینی در دست بود.

پرسپولیس در دقیقه 31 بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که از سوی عباس زاده وارد دروازه شد.

اغلب هوادارانی که در ورزشگاه حضور دارند رادیو در دست دارند و سایر بازی های لیگ برتر را پیگیری می کنند. وقتی در دقیقه 37 بازی خبر رسید که فولاد خوزستان در تبریز و در برابر گسترش فولاد به گل رسیده است موجی از شادی ورزشگاه الغدیر را فراگرفت این در حالی است که هواداران موجود در ورزشگاه استقلالی های دوآتشه هستند.

کد خبر 2268529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha