۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۳:۱۷

تونی اولیویرا:

بازی تحت کنترل ما بود/ بعد از بازی با الاتحاد تکلیف من مشخص می‌شود

بازی تحت کنترل ما بود/ بعد از بازی با الاتحاد تکلیف من مشخص می‌شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان دیدار این تیم برابر استقلال تاکید کرد: بازی خوبی را ارایه کردیم و همه چیز تحت کنترل ما پیش رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال بیان کرد: این بازی یک امتحان خیلی خوب برای ما بود. ضمن اینکه باید بگویم که به نظر من امیور برای فولاد هم روز خوبی بود و من به این تیم و مربی آن تبریک می‌گویم و برای این تیم احترام قایل هستم.

وی درباره دیدار برابر استقلال تصریح کرد: من فکر می‌کنم که تا لحظه آخر تیم ما توانست بازی را کنترل کند. ما توانستیم نقاط قوت استقلال را مهار کنیم و با گردش خوب توپ راحت توانستیم کار خودمان را انجام دهیم و یک پیروزی خوب را کسب کنیم. با این کارمان دوباره پیروزی را به تماشاچیان خودمان هدیه کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص نتایج هفته‌های اخیر این تیم تاکید کرد: من دو ماه و دو هفته است که به تراکتورسازی برگشته‌ام و نمی‌توانستم همه چیز را عوض کنم. فکر می‌کنم که تیم‌های فولاد و نفت در نیم فصل دوم از نظر روحی بهتر بودند و استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در نیم فصل دوم خوب ظاهر نشدند. به نظرم اینکه پنج تیم در روز پایانی برای قهرمانی رقابت می‌کردند یک روز بزرگ و هیجان انگیز بود.

اولیویرا درباره ماندنش در تیم تراکتورسازی گفت: ما چند روز پیش جلسه‌ای داشتیم که به دنبال این بودم آینده خود را مشخص کنم. با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم که گفتم می‌خواهید من بمانم یا نه. قرار بر این شد که بعد از بازی با الاتحاد پاسخ بدهند. گذشته از فوتبال من ارتباط گرمی با هواداران تراکتورسازی دارم. باید ببینیم که آنها برای فصل چه چیزی را می‌خواهند و هنوز هدفشان برای آینده مشخص نیست.

وی درباره برد برابر استقلال عنوان کرد: شما می‌دانید که در نیم فصل دوم آخرین بار چه زمانی برد کسب کرده بودیم؟ فکر می‌کنم که سال 2013 بود. ما نیم فصل دوم را خیلی ضعیف شروع کردیم و در کورس قهرمانی حضور نداشتیم برای همین غیر مستقیم کار خود را ادامه داده بودیم. با این حال من به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی همچنین با اشاره به علی کریمی و علیرضا فغانی خاطرنشان کرد: یک صحبتی برای بازیکنی که با 36 سال سن هیچ وقت خسته نشده و همیشه جنگیده دارم و او باید الگو باشد. او همیشه در تاریخ فوتبال ایران می‌ماند. با تمام احترامی که برای همه داوران قایل هستم باید بگویم که در این مدت که ایران هستم داوری را دیدم که اسمش را نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم که برای جام جهانی انتخاب شده است. از او خیلی خوشم آمده چرا که بازیکنان را خوب کنترل کرده است.

تونی همچنین در خصوص تیم ملی ایران گفت: تیم ایران در گروه سختی قرار دارد ولی همه سعی می‌کنند که بهترین کیفیت را با مربی خوبی در اختیار دارد ارایه کنند و نشان دهند که فوتبال ایران از چه کیفیتی برخوردار است.

 

کد خبر 2268544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha