۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۱:۴۴

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

فولاد ثابت کرد خوزستان مهد فوتبال ایران است

فولاد ثابت کرد خوزستان مهد فوتبال ایران است

اهواز - خبرگزاری مهر: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت : خوزستان که به راستی مهد فوتبال خوزستان لقب گرفته است امروز ثابت کرد که این نامگذاری بی جا نبوده است.

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر باشگاه های کشور عنوان کرد: امروز فولاد خوزستان با قهرمانی به حق خود در لیگ برتر باشگاه های کشور مجدد پرچم فوتبال خوزستان را در اوج قله های ورزش کشور به اهتزار درآورد و ثابت کرد فوتبال در خوزستان جایی بالا دارد.

وی افزود: حالا فوتبال خوزستان آقای فوتبال ایران است و سال آینده این تیم با سه نماینده در لیگ برتر باشگاه های کشور ثابت می کند که فوتبال در خوزستان بعد از یک دوره افول مجددا احیا شده است و فوتبال ایران باشد هنرنمایی بچه های تکنیکی فوتبال خوزستان در قالب تیم های حرفه ای باشد.

مسئول کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسامی عنوان کرد: جا دارد این موفقیت غرور آفرین را به همه مردم خوزستان که به خوبی آگاه هستم که در هفته اخیر با نگرانی اخبار لیگ برتر فوتبال کشور را دنبال می کردند و برای سرودن ترانه قهرمانی فولاد خوزستان لحظه شماری می کردند تبریک عرض نمایم زیرا پر واضح است که آنها نقشی بی بدیل در این قهرمانی داشتند.

قهرمانی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در حالی به دست آمد که در روزهای گذشته این باشگاه در لیگ برتر جوانان، نونهالان و زیر 13 سال نیز موفق به قهرمانی شده بود و از این حیث فولاد موفق ترین کارنامه را در سطح باشگاه های فوتبال ایران به خود اختصاص داده است.

کد خبر 2268554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha