۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۲:۳۹

عمران‌زاده رقم قراردادش با استقلال را اعلام کرد

عمران‌زاده رقم قراردادش با استقلال را اعلام کرد

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان این که شفاف به شما می گویم که قرارداد این فصل من با استقلال 950 میلیون تومان است گفت: هنوز از فصل قبل 120 میلیون از استقلال طلب کار هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران زاده پس از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار زیبایی انجام شد. متاسفانه فشار چند بازی اخیر باعث شد تا ما نتوانیم استراحت خوبی انجام داده و به مصاف تراکتورسازی برویم.

وی در خصوص رقم قراردادش با استقلال که سوال خبرنگاران بود گفت: شفاف به اداره مالیات می گویم که قرارداد من با استقلال 950 میلیون تومان است اما هنوز از فصل گذشته 120 میلیون طلب کار هستم و نتوانستم پول خود را از این باشگاه دریافت کنم.

مدافع استقلال شرایط این تیم را مطلوب توصیف نکرد و افزود: با شرایطی که استقلال در پیش رو دارد فصل آینده تنها مدد جباری و حسین امانتی در استقلال خواهند ماند و من امیدوارم مسئولین استقلال شرایطی را به وجود آورند که بازیکنان از این مشکلات نجات پیدا کنند.

وی در پایان در خصوص وضعیت ماندنش در استقلال گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم و آن را منوط به پایان بازی های لیگ قهرمانان کردم. 

کد خبر 2268563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha