۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۲۸

شهاب گردان:

حیف که نیمکت‌نشینی‌هایم ختم به خیر نشد/ زود است درباره آینده صحبت کنیم

حیف که نیمکت‌نشینی‌هایم ختم به خیر نشد/ زود است درباره آینده صحبت کنیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من امسال صبر زیادی برای موفقیت تیمم کردم اما حیف شد که نیمکت‌نشینی‌هایم ختم به خیر نشد و سپاهان نتوانست قهرمان شود و سهمیه کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب گردان شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: متاسفانه چند بازی است که ما اگرچه موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم اما یا دروازه‌بان حریف خوب کار می‌کند و یا ما بد کار می‌کنیم و نتیجه این می‌شود که نتیجه نمی‌گیریم.

وی افزود: در بازی جمعه ما می‌توانستیم با یک گل دیگر، سهمیه آسیایی کسب کنیم اما متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت و شرایط به گونه‌ای شد که تیم ما سهمیه کسب نکند؛ وقتی فکر می‌کنم سپاهان قرار است در مسابقات آسیایی غایب باشد،واقعاً ناراحت می‌شوم، آن هم تیمی که هر سال چند بار سهمیه می‌گرفت و امسال یک سهمیه هم نگرفته است.

دروازه‌بان سپاهان درباره نیمکت‌نشینی‌هایش در فصل جاری گفت: به هر حال صبر کردم زیرا سپاهان را دوست داشتم و می‌خواستم در این تیم کار کنم و نیمکت‌نشینی، انتخابی بود که خود من داشتم اما به من در سپاهان بد نگذشت.

وی ادامه داد: رحمان هم دلش با تیم بود و حتی زمانی که من درون دروازه بودم، او هیچ مشکلی نداشت و شرایط بسیار عادی بود اما من امسال صبر زیادی برای موفقیت تیمم کردم اما حیف شد که نیمکت‌نشینی‌هایم ختم به خیر نشد و سپاهان نتوانست قهرمان شود و سهمیه کسب کند.

گردان پیرامون فصل آینده و حضورش در سپاهان اضافه کرد: به نظر من در حال حاضر زود است درباره فصل آینده صحبت کنیم زیرا هنوز هم بازی داریم اما باید در ادامه شرایط را بسنجیم.

کد خبر 2268603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha