۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۲۹

امید ابراهیمی:

امیدوارم بازیکنان ملی‌پوش فدا نشوند/ چند پیشنهاد دارم

امیدوارم بازیکنان ملی‌پوش فدا نشوند/ چند پیشنهاد دارم

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک ملی‌پوش تیم سپاهان گفت: امیدوارم تصمیمی که درباره حضور یا عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم ملی گرفته می‌شود، سبب فدا شدن بازیکنان ملی‌پوش سپاهان نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: دوست نداشتیم که سپاهان سهمیه آسیایی کسب نکند و تلاش بسیاری برای کسب سهمیه انجام دادیم اما در نهایت شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم سهمیه کسب کنیم.

وی افزود: ما در بازی‌های قبلی می‌توانستیم بهتر کار کنیم و تلاش بسیاری کردیم اما این اتفاق صورت نگرفت و بسیار بد است که سپاهان بعد از سال‌ها در آسیا حضور ندارد، هرچند که تلاش می‌کنیم که در سال آینده این مسئله را جبران کنیم.

هافبک سپاهان درباره فصل آینده و ماندن یا رفتنش از سپاهان گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و نتوانسته‌ایم با باشگاه صحبت کنیم اما باید پیشنهادهای دیگر را ببینم؛ من از چند تیم پیشنهاد دارم اما هنوز قطعی نشده و باید بعد از مسابقات با تیم‌های دیگر صحبت کنیم.

ابراهیمی پیرامون بحث حضور یا عدم حضور ملی‌پوشان سپاهان در اردوی تیم ملی گفت: باید در این زمینه تصمیم باشگاه و فدراسیون را مد نظر قرار داد اما امیدوارم تصمیمی گرفته شود که بازیکنان ملی‌پوش با آن فدا نشوند و بازیکنان، تیم ملی و باشگاه ضرر نکنند.

کد خبر 2268605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha