۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۲۵

در گفتگو با مهر؛

دلایل لغو سفر هیات وزارت ورزش برزیل به ایران اعلام شد

دلایل لغو سفر هیات وزارت ورزش برزیل به ایران اعلام شد

مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لغو سفر هیات وزارت ورزش برزیل به ایران گفت: همزمانی این سفر با برگزاری اجلاس فیفا و ضرورت حضور مسئولان ورزش برزیل در آن، دلیل لغو این سفر و موکول شدن آن به زمان دیگری بوده است.

مازیار ناظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: بر اساس آنچه امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده، همزمان با تاریخ مقرر برای سفر هیات وزارت ورزش برزیل به ایران (24 تا27 فرودین‌ماه) اجلاسی به میزبانی فیفا برگزار خواهد شد و از آنجا که برزیل میزبان جام جهانی است حضور مسئولان این کشور در این اجلاس حساسیت و ضرورت دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس هیاتی که قرار بود به نمایندگی از وزارت ورزش برزیل به ایران سفر کند از انجام سفر خود در زمان از پیش اعلام شده، امتناع کرد. البته اینگونه اعلام شده که این هیات در زمان دیگری به ایران سفر خواهد کرد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جام جهانی فوتبال در خردادماه تاکید کرد: البته طبیعی است که هر چه به زمان آغاز مسابقات جام جهانی در برزیل نزدیک‌تر می‌شویم، تراکم کاری در کشور برزیل و وزارت ورزش این کشور بیشتر خواهد شد. با این اوصاف اینکه هیات وزارت ورزش برزیل بتواند تا پیش از این رویداد جهانی به ایران سفر کند، مشخص نیست اما به هر حال بر اساس آنچه سفارت برزیل در ایران هم به آن تاکید کرده، وزیر ورزش برزیل و همراهانش قصد دارند در زمان دیگری به ایران سفر کنند. 

به گزارش مهر، بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار بود هیات پنج نفره‌ای به نمایندگی از وزارت ورزش برزیل امروز یکشنبه به ایران سفر کرده و طی این مدت دیدارهایی با مقامات ورزشی کشورمان داشته باشند اما این سفر لغو شد.

قرار بود اعضای هیات اعزامی وزارت ورزش برزیل طی مدت زمان حضور در تهران ضمن دیدار و مذاکره با محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان کشورمان ملاقاتی هم با روسای فدراسیون‌های فوتبال و والیبال داشته باشند. همچنین دیدار از مجموعه ورزشی آزادی، ملاقات با اعضای کمیسیون امور فرهنگی مجلس و دیدار از سطح شهر از دیگر برنامه‌های هیات وزارت ورزش برزیل بود. طبق برنامه ریزی انجام شده، قرار بود وزیر ورزش برزیل 25 فروردین ماه نیز ملاقاتی با وزیر امور خارجه ایران داشته باشد.

کد خبر 2269441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha