۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۴۹

بهمن پور:

انصراف 30 درصد از دریافت‌کنندگان یارانه خراسان شمالی محتمل است


انصراف 30 درصد از دریافت‌کنندگان یارانه خراسان شمالی محتمل است

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر ستاد هدفمندی یارانه های خراسان شمالی از احتمال انصراف 30 درصد از یارانه بگیران این استان در ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها خبرداد.

رضا بهمن‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به‌رغم اینکه استان خراسان شمالی از لحاظ میزان درآمد مردم در رتبه آخر کشور قراردارد، اما پیش‌بینی می‌شود که 30 درصد از یارانه بگیران این استان از ثبت نام در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها خودداری کنند.

وی اظهار داشت: در صورت وقوع این احتمال، تقریبا 3 دهک بالای جمعیت استان از گرفتن یارانه مرحله دوم انصراف خواهند داد.

بهمن پور در ادامه بیان داشت: بر این اساس از جمعیت 870 هزار نفری این استان که شامل 258 هزار خانوار است، جمعیتی بالغ بر 260 هزار نفر از لیست یارانه بگیران خراسان شمالی حذف خواهند شد.

 دبیر ستاد هدفمندی یارانه های خراسان شمالی ضمن قدردانی از همه مدیران و افراد متمکنی که تا کنون انصراف خود را از دریافت یارانه مرحله دوم اعلام کرده اند اظهار داشت: انصراف افراد متمکن و کسانی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردارند کمک به اقتصاد کشور، نیازمندان و طبقات ضعیف جامعه است.

بهمن پور اظهار امیدواری کرد که متقاضیان دریافت یارانه مرحله دوم  بتوانند در روزهای تعیین شده به سایت رفاهی مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد هدفمندی یارانه ها روزهای 30 و 31 فروردین ماه جاری تمامی افرادی که بنا به دلایلی طی 10 روز تعیین شده موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به مراکز اعلام شده در سایت رفاهی ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها از روز 20 فروردین ماه  در سراسر کشور آغاز و تا روز 29 فرودین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2269471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha