۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵

خسرویار خبر داد:

تیم جودو میزان خراسان شمالی به مسابقات جهانی آذربایجان اعزام می‌شود

تیم جودو میزان خراسان شمالی به مسابقات جهانی آذربایجان اعزام می‌شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی و سرپرست تیم جودو موسسه مالی و اعتباری میزان گفت: تیم نوجوانان میزان خراسان شمالی به مسابقات وردكاپ نوجوانان جمهوري آذربايجان اعزام مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش خسرویار صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تيم نوجوانان موسسه مالي اعتباري ميزان خراسان شمالي به مسابقات وردكاپ نوجوانان جمهوري آذربايجان اعزام مي شود.

وی با بیان این که مسابقات مذکور بیست و هفتم فروردین‌ماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: علي محمدي بريمانلو، جواد مرادي و حامد رشيدي سه جودوكار نوجوان تيم موسسه مالي اعتباري ميزان هستند که به مربیگری رضا مهنان و يونس وليزاده به مسابقات وردكاپ جمهوري آذربايجان در شهر باكو اعزام خواهند شد.

به گفته خسرویار این ورزشکاران با هدف آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات ليگ آينده سازان كشور و مسابقات آسيايي، از تاریخ 27 تا 31 فروردین ماه در اين مسابقات حضور می‌یابند.

سرپرست تيم اعزامي خراسان شمالی به مسابقات وردکاپ جمهوری آذربایجان اين دوره از مسابقات از سري مسابقات تور جهاني نوجوانان جودو در دنيا محسوب می شود كه پس ازمسابقات روسيه در اين رده سني در سطح جهاني برگزار مي شود.

خسرویار عنوان کرد: این دوره مسابقات تورنمنت جهانی نوجوان جودو، در گروه سنی نوجوانان از متولدين 1997 ميلادي لغايت 1999ميلادي در دو رده آقايان و خانم ها و در 9 وزن انجام می‌شود که تيم موسسه مالي اعتباري ميزان نیز با سه ملي پوش نوجوان خود در اين رقابتها شركت خواهد کرد.

کد خبر 2269692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha