۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۱۲

هیچکس پاسخگو نیست؛

برگزاری نشست فوق‌العاده هیات اجرایی کمیته المپیک بدون خروجی!

برگزاری نشست فوق‌العاده هیات اجرایی کمیته المپیک بدون خروجی!

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک چند ساعت پس از نشست مشترک با وزیر ورزش و جوانان اقدام به برگزاری یک جلسه درون گروهی کردند. گفته می‌شد این نشست به صورت فوق‌العاده تشکیل شده اما جالب اینجاست که این نشست اضطراری هیچگونه خروجی نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز گذشته بود که اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نخستین نشست خود در سال 93 را به صورت مشترک با محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند. بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی و چگونگی اعزام کاروان ایران به این بازی‌ها مهمترین موضوع مورد بحث در این نشست بود که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

البته مصوبه مهم این نشست هم تشکیل کمیته یا ستاد مشترک میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود. بر این اساس مقرر شد تا چند نفر به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان و چند نفر هم به نمایندگی از هیات اجرایی به عنوان اعضای این کمیته معرفی شوند تا پیگیر کارهای مربوط به بازی‌های آسیایی و حضور موفق در آن باشند.

اما چند ساعت بعد از این نشست اعضای هیات اجرایی نشست دوباره‌ای را در محل کمیته ملی المپیک تشکیل دادند.  یکی دو نفر از اعضای هیات اجرایی پیش از برگزاری این جلسه طی گفتگویی که با مهر داشتند، اعلام کردند که این نشست به صورت فوق‌العاده و در راستای صحبت‌های مطرح شده در نشست مشترک با وزیر، برگزار خواهد شد.

در هر صورت جلسه فوق‌العاده هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد بدون اینکه اعلام شود در این نشست در رابطه با چه موضوعاتی بحث شده و چه تصمیماتی هم گرفته شده است چون نه خبرنگاران اجازه حضور در محل کمیته ملی المپیک - همزمان با برگزاری نشست مورد نظر - را داشتند و نه اینکه اعضای هیات اجرایی پس از تشکیل جلسه در رابطه با آن صحبتی کردند.

خبرنگار مهر در این رابطه با چند نفر از اعضای هیات اجرایی تماس گرفت اما آنها یا پاسخگو نبودند یا اینکه سخنگوی کمیته را مسئول پاسخگویی معرفی می‌کردند اما او هم تاکنون پاسخگو نبوده است.

با همه اینها از برخی منابع کسب اطلاع شده که بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی فدراسیون‌ها (این برنامه‌های طی جلسات متوالی که میان مسئولان کمیته ملی المپیک با مدیران فدراسیون‌ها برگزار شد، در اختیار آنها گذاشته شد)، رسیدگی به چگونگی فعالیت برخی از کمیته‌های داخلی و تاکید بر معرفی ناظران برای رشته‌های مختلف - بدون پیشنهاد اسمی - از محورهای مورد بحث در نشست روز گذشته بوده است.

اینها موضوعات محرومانه یا آنچنان حساسی نیست که به خاطر آن خبرنگاران اجازه حضور در محل جلسه و پوشش دادن آن را پیدا نکردند و یا اینکه بخواهند به خاطر آنها جلسه را به صورت فوق‌العاده برگزار کنند بدون اینکه نتیجه آن را در قالب خروجی مشخص اعلام کنند.

کد خبر 2269740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha