۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۳۰

منیری:

پنج بازیکن آکادمی والیبال میزان به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

پنج بازیکن آکادمی والیبال میزان به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

مشهد - خبرگزاری مهر: سخنگوی باشگاه میزان گفت: هشت بازیکن از تیم نوجوانان این باشگاه برای تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌اند که پنج نفر آنها محصول آکادمی این باشگاه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسفعلی منیری اظهارکرد: از سوی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران، آقایان علی اصغر مجرد، محمدصادق حسینی، عرفان سازگار، امیرحسین یلی، مجید جواهری، علیرضا رضایی، رضا رضایی و صابر زارع برای شرکت در تمرینات دعوت شده‌اند.

وی فراخوان ۵ عضو آکادمی باشگاه میزان برای حضور در تیم ملی را دستاورد مناسبی دانست و گفت: این اتفاق پس از یک سال فعالیت آکادمی باشگاه بسیار مطلوب است.
سخنگوی باشگاه میزان افزود: توجه به پشتوانه والیبال در خراسان رضوی، هدف گذاری اصلی این باشگاه است که با قوت و برنامه ریزی پیگیری خواهد شد.

منیری گفت: سال گذشته حدود ۳۰۰ نونهال، نوجوان و جوان برای فراگیری مهارت‌های والیبال به آکادمی مراجعه کرده‌اند که پس از طی مراحل مختلف، ۱۵۰ نفر آن‌ها که از استعداد و قد و وزن مناسب برخوردار بودند، به زودی ترم چهارم خود را آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: آکادمی والیبال میزان هم به دلیل تعداد ورزشکار و هم به لحاظ برخورداری از مربیان بین المللی و هم به دلیل امکانات و کیفیت خدمات اگر بهترین آکادمی در این رشته نباشد، در ردیف سه آکادمی بر‌تر کشور قرار دارد.

به گفته وی، بهره‌مندی رایگان از آموزش و لباس ورزشی و خدمات جانبی و تعذیه و رفتار نظاممند و برنامه ریزی شده، از دیگر ویژگی‌های این آکادمی است.

منیری عنوان کرد: در سال جاری با موافقت مدیر عامل باشگاه، آکادمی دختران نیز از نیمه دوم اردیبهشت راه اندازی می‌شود که نونهالان و نوجوانان مستعد می‌توانند در آن ثبت نام کنند.

وی دلیل راه اندازی آکادمی دختران را علاوه بر پشتوانه سازی برای آینده استان، توجه به نشاط آنان و تربیت نسل جوان ذکر کرد و افزود: تمام کارهای اولیه برای شروع کار آکادمی دختران انجام و به زودی هم زمان فراخوان ثبت نام در آکادمی والیبال دختران و پسران در سایت موسسه و روزنامه‌های محلی منتشر می‌شود.

وي گفت: هم اكنون آقايان رحمان داوودي،عليرضا مباشري و محمدطاهر وادي در تيم ملي الف و امين علوي، شهروز همايون فرمنش و مجتبي يوسفي در تيم ملي ايران حضور دارند و تمرينات خود را زير نظر مربيان پيگيري مي‌كنند.

کد خبر 2269881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha