۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۱۵

سرمربی سیاه جامگان با مهر مطرح کرد:

یک لشگر مصدوم و محروم مقابل پیکان داریم/ هدفمان گل نخوردن است

یک لشگر مصدوم و محروم مقابل پیکان داریم/ هدفمان گل نخوردن است

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با تاکید بر اینکه چهار بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدوم بودن مقابل پیکان در اختیار نداریم، گفت: استراتژی ما در بازی رفت مقابل پیکان این است که گل نخوریم تا در مشهد بدون استرس بازی کنیم.

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص بازی رفت پلی آف لیگ آزادگان به خبرنگار مهر گفت: ما برای هر دو بازی رفت و برگشت استراتژی خاص خود را داریم چون هدف نهایی ما این است که در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتیجه بگیریم و به مصاف فجرسپاسی برویم.

وی در همین خصوص افزود: استراتژی اصلی ما در بازی رفت مقابل پیکان این است که ابتدا گل نخوریم تادر بازی برگشت در مشهد بدون استرس بازی کرده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت برنده میدان باشیم.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص تیم پیکان تاکید کرد: پیکان از تیم های صاحب نام و قدیمی فوتبال ایران است که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد و این موضوع به نفع ما است چون بازیکنان جوان ما ثابت کرده اند  که مقابل تیم های بزرگ بهتر و با انگیزه تر بازی می کنند.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم خود در این دیدار گفت: متاسفانه ما در این دیدار یک لشگر مصدوم و محروم داریم. مجید جلالی بازیکن سه کارته ما است و روح الله بیگدلی، صابر خوشنام و حسین نظیری را نیز به دلیل مصدومیت همراه نخواهیم داشت.

مهاجری در پاسخ به این پرسش که آیا نگران ان نیستید که در بازی فردا داوری ها به سود تیم پیکان باشد، تاکید کرد: من در خصوص داوری بازی فردا دغدغه ای ندارم و امیدوارم که داور بازی فردا اشتباهات تاثیر گذاری نداشته باشد البته در طی فصل اگر اشتباهات داوری کمتر به ضرر تیم ما بود این سیاه جامگان بود که به طور مستقیم به رقابت های لیگ برتر صعود می کرد.

کد خبر 2270063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha