۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱

تیراندازی در مقابل مرکز یهودیان کانزاس 3 کشته برجا گذاشت

تیراندازی در مقابل مرکز یهودیان کانزاس 3 کشته برجا گذاشت

تیراندازی فردی 73 ساله در مقابل مرکز یهودیان کانزاس آمریکا، سه کشته و دو زخمی برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، شب گذشته مردی با تیراندازی در مقابل مرکز یهودیان شهر کانزاس دو نفر را از پای درآورد و سپس با یک دستگاه اتومبیل به یک مرکز بازنشستگی در نردیکی همان محل مراجعه کرده و یک نفر دیگر را نیز در این محل با شلیک گلوله از پای درآورد.

به گفته مقامات محلی، در پی تیراندازی یک پیردمرد حدودا ۷۰ ساله در برابر یک مرکز یهودیان در شهر اورلند پارک (Overland Park) در ایالت کانزاس در آمریکا، سه نفر کشته شدند.

به گفته جان داگلاس، فرمانده پلیس اورلندپارک، مرد مهاجم بعد از کشتن سه نفر و مجروح کردن دو نفر دیگر، دستگیر شده است. این تیراندازی در آستانه آیین های عید یهودی "پسح" که از امروز دوشنبه آغاز می شود، رخ داده است.

فرد تیرانداز عضو یک گروه افراطی بوده، اما هنوز روشن نیست که این تیراندازی، یک اقدام ضدیهودی بوده یا نه. به گفته پلیس کانزاس، متهم مردی سفیدپوست است که در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی در نزدیکی محل حملات دستگیر شد.

شبکه‌ ای بی‌ سی آمریکا گزارش داد متهم، فرایزر گلن کراس، ۷۳ ساله، در گروه نژادپرستی "کو کلاکس کلان" عضویت داشته است. این گروه به برتری سفیدپوستان اعتقاد و نیز به ضدیت با نژادهای دیگر و مهاجران شهرت دارد.



 

 

کد خبر 2270360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha