۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳

امیر خوش‌خبر در گفتگو با مهر؛

کواچ بر تمرینات بدنی تاکید زیادی دارد/ نیاز باشد نادی بر می‌گردد

کواچ بر تمرینات بدنی تاکید زیادی دارد/ نیاز باشد نادی بر می‌گردد

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه تغییراتی در روند تمرینات این تیم ایجاد شده است تاکید کرد: کواچ بر تمرینات بدنی تاکید زیادی دارد و چورا بر اساس برنامه وی تمرینات را پیش می برد.

امیر خوش‌خبر در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تمرینات تیم ملی والیبال، ضمن ببیان مطلب فوق اظهار کرد: از روز شنبه چورا تمرینات تیم ملی را بر عهده گرفته و در کنار معدنی و دیگر همکارانشان تیم ملی را آماده می‌کنند. تمرینات یک مقدار عوض شده و منتظریم که کواچ به ایران بیاید و تمرینات را بر عهده بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که در برنامه‌های کواچ روی چه بخش‌هایی تاکید شده، یادآور شد: کواچ بر تمرینات بدنی و بدنسازی سنگین تاکید دارد. هر مربی روش خودش را دارد. ولاسکو هم در تمریناتش بر بدنسازی تاکید زیادی داشت و بازیکنان هم تمرینات سنگین را انجام می‌دادند. چورا هم وقتی تمرینات بازیکنان را دید متوجه شد که آنها چنین تمریناتی را انجام می‌دهند و مشکلی با تمرینات سنگین ندارند.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره دعوت از نفرات جدید به اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: به طور حتم نفرات شایسته‌ای که بیرون مانده اند به اردوی تیم ملی دعوت می شوند. البته باید یکسری بازیکنان با تصمیم کادر فنی از جمع ما جدا بشوند تا نفرات تازه به تیم اردو بیایند.

خوش خبر در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا نادی هم به تیم ملی باز خواهد گشت، عنوان کرد: پیگیر این هستیم تا دکتر آخرین وضعیت او را تشریح کند. نادی همچنان سرحال و با انگیزه است و می‌تواند به تیم ملی کمک کند. کادر فنی با او مشکلی ندارد و نیاز باشد به تیم ملی باز خواهد گشت.

 

 

کد خبر 2270413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha