۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۲۰

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی/

مشکلات صاحبان اندیشه، فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان بررسی می شود

مشکلات صاحبان اندیشه، فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان بررسی می شود

زاهدان - خبرگزاری مهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور مشکلات و درخواست های هنرمندان و صاحبان اندیشه و قلم سیستان و بلوچستان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر در گفتگو با مهر اظهار داشت: در دیداری که هنرمندان، اصحاب رسانه، انجمن های هنری و فرهنگی، مدیران موسسات قرآنی و صاحبان اندیشه و قلم با وزیر ارشاد خواهند داشت مشکلات و یا درخواست های نمایندگان هنرمندان و اصحاب فرهنگ استان شنیده و بررسی خواهد شد.

سعید مهدیزاده شهری بیان داشت: در نشست صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب اندیشه و قلم استان تعدادی از هنرمندان و فرهیختگان استان به نمایندگی از سایر اصحاب حوزه فرهنگ و هنر نسبت به بیان مشکلات و دیدگاه های خود خواهند پرداخت.

وی توجه به وضعیت معیشتی و رفاهی هنرمندان، اختصاص بسته های فرهنگی و حمایتی، ایجاد زیرساخت های فرهنگی، توجه و رفع نیاز های اصحاب فرهنگ و هنر از جمله نبود سالن نمایش وسینما، کمبود چاپخانه و توجه به موسسات و کانون های فرهنگی به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی را از جمله مطالبات و خواسته های هنرمندان استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در تالار اجتماعات اشراق واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهر زاهدان با اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو خواهد داشت.

 

کد خبر 2271036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha