۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۴۶

بررسی دقیق بدهی‌های باشگاه ملوان؛

وضعیت محجوب در هیات مدیره ملوان مشخص می‌شود/ بومی گرایی در کادرفنی

وضعیت محجوب در هیات مدیره ملوان مشخص می‌شود/ بومی گرایی در کادرفنی

در نشست هیات مدیره باشگاه ملوان در خصوص موضوعات مهمی از جمله ادامه همکاری سیروس محجوب، مالک فعلی، با باشگاه ملوان و سرمربی فصل آینده این تیم که قطعا ایرانی است، تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است طی 48 ساعت آینده نشستی بین اعضای هیات مدیره، اعضای تیم حسابرسی و سیروس محجوب، مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان برگزار شود تا در آن در خصوص موضوعات مهمی تصمیم گیری شود.

در این نشست قرار شده حسابرسانی که وضعیت مالی و بدهی‌های باشگاه ملوان را مورد ارزیابی قرار داده‌اند، نتیجه بررسی‌های خود را با ارائه کتابچه‌ای اعلام کنند که این موضوع نقش تعیین کننده‌ای در تصمیم سیروس محجوب، مالک باشگاه ملوان خواهد داشت.

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در این نشست در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد، تعیین سرمربی جدید تیم ملوان است زیرا طبق اعلام مسئولان باشگاه ملوان دراگان اسکوچیچ دیگر تمایلی به ادامه همکاری با باشگاه ملوان نداشت، ضمن اینکه درخواست مالی وی نیز که حدود 500 هزار دلار است، از نظر مسئولان باشگاه رقم بالایی بوده و منطقی نیست.

مسئولان باشگاه ملوان معتقد هستند در گذشته مربیان بومی همچون نصرت ایراندوست نیز بوده‌اند که ملوان را به جایگاهی مشابه در سیزدهمین دوره لیگ برتر رسانده‌اند، بنابراین گزینه هدایت تیم فوتبال ملوان 100 درصد ایرانی خواهد بود.

البته در این شرایط قرار است پس از نشست هیات مدیره وضعیت انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال ملوان مشخص شود که در این بین گزینه‌های بومی همچون نصرت ایراندوست و فرهاد پورغلامی از شانس بالاتری برای هدایت این تیم در لیگ چهاردهم برخوردار هستند.

کد خبر 2271665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha