۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۰:۰۹

جعفری در گفتگو با مهر:

کره‌جنوبی مهمترین حریف ماست/ همچنان پیگیر اعزام عبدولی هستیم

کره‌جنوبی مهمترین حریف ماست/ همچنان پیگیر اعزام عبدولی هستیم

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در آستانه اعزام ملی پوشان به رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: با توجه به ترکیب تیم‌های حاضر در این پیکارها، کره‌‍جنوبی به عنوان مهمترین حریف ما با تمام نفرات اصلی خود به میدان خواهد آمد.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم کشتی فرنگی ایران، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تیم جوان و با انگیزه‌ای را مهیای رقابتهای قهرمانی آسیا کرده‌ایم، بطوریکه می‌توان محسن حاجی‌پور و سعید عبدولی را شاخص‌ترین نفرات تیم اعزامی دانست. البته تمامی نفرات حاضر در اردو از توان و انگیزه بالایی برخور دارند و می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به آخرین تمرینات تیم ملی اعزامی به مسابقات می‌توان امیدوار بود، نتایج خوب و قابل قبولی در انتظار ماست و فرنگی کاران ملی‌پوش می‌توانند همچون گذشته در کشتی قاره کهن خودنمایی کنند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اشاره به اقدامات لازم برای اعزام سعید عبدولی ادامه داد: همچنان مشغول برطرف کردن مشکل نظام وظیفه و خروج از کشور وی هستیم که فعلا این اقدامات قانونی ادامه دارد.

جعفری سالجاری را یکی از شلوغ ترین سال‌های کاری کشتی خواند و یادآور شد: حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا، بلافاصله بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی در فاصله زمانی شش ماهه باعث شده تا روزهای سخت و حساسی را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه تاکید کرد: البته ما در بین این رقابتهای مهم بین‌المللی، میادین و تورنمنت‌های تدارکاتی را نیز در دستور کار داریم که باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون اجرایی شود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خاتمه گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی مدونی که کادر فنی انجام داده، نفرات متعددی در بسیاری از اوزان داریم که می‌توانیم از این نفرات به طور مجزا در رقابتهای آسیایی و جهانی سود ببریم.

رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای 2 تا 7 اردیبهشت‌ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2272289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha