۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۰:۴۵

اسماعیل‌پور در گفتگو با مهر:

طبق صلاحدید کادر فنی به قزاقستان می‌روم/ هنوز حسرت المپیک را می‌خورم

طبق صلاحدید کادر فنی به قزاقستان می‌روم/ هنوز حسرت المپیک را می‌خورم

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی 2013 مجارستان و آزادکار المپیکی ایران در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم ملی گفت: با صلاحدید کادر فنی به رقابتهای قهرمانی آسیا می‌روم و به شخصه از هیچ میدانی به سادگی نمی‌گذرم.

مسعود اسماعیل‌پور، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت خود، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: کشتی‌های سنگین و حساسی در جام جهانی آمریکا گرفتم، اما باز هم با صلاحدید کادر فنی قرار شد تا در رقابتهای قهرمانی آسیا نیز حضور یابم. البته خودم نیز تشنه مسابقات هستم و از هیچ میدانی که بتواند برای من مثمرثمر و سازنده باشد، نخواهم گذشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت تمرینی و آماده‌سازی خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط قابل قبول و مطلوبی دارم، اما به هر حال رقابت مدعیان سبک وزن آسیا همیشه حساس و سخت بوده و باید با توانایی ششدانگ به میدان رفت.

آزادکار وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در ادامه یادآور شد: مطمئنا مدعیان هند، قزاقستان، قرقیزستان، مغولستان و کره‌جنوبی از جمله حریفان اصلی و خطرناک من در رقابتهای قهرمانی آسیا هستند و اجازه هیچ اشتباهی را به حریف نخواهند داد.

وی به یکی از بزرگترین حسرت‌های عرصه قهرمانی خود اشاره کرد و افزود: در مسابقات مختلف بین‌المللی حضور داشتم و با برد و باخت اینگونه میادین آشنا هستم، اما هیچگاه نمی‌توانم ناکامی المپیک را فراموش کنم.

اسماعیل‌پور در پایان گفت: حتی با گذشته مدت‌ها از المپیک لندن هنوز که اشتباهات و فرصت‌هایی که می‌توانستم از آن استفاده کنم رابه خاطر می‌آورم، حسرت می‌خورم. البته این اتفاق نه تنها باعث ناامیدی و کم کاری من نشد و بلکه به توان و انگیزه‌ام افزود.

کد خبر 2272315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha