۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵

سلسله نشستهای «مولوی و بحرانهای انسان معاصر» برگزار می شود

سلسله نشستهای «مولوی و بحرانهای انسان معاصر» برگزار می شود

دوره شرح مثنوی با موضوع «مولوی و بحرانهای انسان معاصر» با حضور دکتر بخشعلی قنبری از اردیبهشت ماه در پژوهشگاه مطالعات اجتماعی و علوم انسانی جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره شرح مثنوی با موضوع «مولوی و بحرانهای انسان معاصر» با تدریس دکتر بخشعلی قنبری از اردیبهشت ماه در روزهای چهارشنبه از ساعت 16:45 الی 18:15 در پژوهشگاه مطالعات اجتماعی و علوم انسانی جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این جلسات برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 الی 16 با شماره‌ 09370651713 تماس بگیرند.

پژوهشگاه مطالعات اجتماعی و علوم انسانی جهاد دانشگاهی در خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان وحید نظری، پلاک 47 واقع است و این جلسات در طبقه همکف، سالن شهید همت برگزار می شود.

طول دوره حدود دو ماه در پنج جلسه خواهد بود.

همچنین طبق روال گذشته، جلسه نهم از دوره دوم شرح نهج البلاغه با موضوع نگاهی اخلاقی و عرفانی به نامه 53 (نامه امام علی(ع) به مالک اشتر) با تدریس دکتر بخشعلی قنبری، یکشنبه 31 فروردین ماه از ساعت 16 تا 17:30 در پژوهشگاه جهاد دانشگاهی طالعات اجتماعی و علوم انسانی و به صورت مجازی در الفور l4i.com برگزار می گردد.

کد خبر 2272951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha