۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲

ناراحتی سپاهانی‌ها از اقدام کی‌روش؛

خلیلیان: هیچ بازیکنی ممنوع المصاحبه نشده/ سپاهان پادگان نیست

خلیلیان: هیچ بازیکنی ممنوع المصاحبه نشده/ سپاهان پادگان نیست

وضعیت شش ملی پوش باشگاه سپاهان برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کشور آفریقای جنوبی مبهم است. در حالیکه یکی از بازیکنان سپاهان از ممنوع المصاحبه بودن ملی پوشان به خاطر درخواست باشگاه خبر می‌دهد، مدیرعامل این باشگاه چنین موضوعی را تکذیب می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجشنبه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که به دلیل عدم همکاری باشگاه سپاهان با تیم ملی برای حضور بازیکنان در اردوی آفریقای جنوبی هر شش بازیکن ملی پوش این باشگاه یعنی رحمان احمدی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی و مهدی شریفی از فهرست این اردو کنار گذاشته شده‌اند.

هرچند مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال این موضوع را رد و اعلام کرده است شش بازیکن سپاهان به اردوی آفریقا اعزام خواهند شد، با این حال وضعیت این بازیکنان هنوز نامشخص است.

از سوی دیگر یکی از بازیکنان ملی‌پوش سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: "مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان از ما خواسته است تا از انجام مصاحبه خودداری کنیم. خلیلیان به ما گفت که مسئولیت این تصمیم‌ها برعهده اوست".

درحال حاضر این اتفاقات برای ملی‌پوشان تناقض‌هایی را ایجاد کرده تا برای حضور در بازی‌های باشگاهی و اردوی تیم ملی سردرگم شوند. همچنین از اینکه کارلوس کی‌روش آنها را از اردوی آفریقای جنوبی کنار گذاشته، به شدت ناراحتند.

با این حال مهرزاد خلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان سپاهان را تکذیب کرد و گفت:" ما چنین قانونی در باشگاه سپاهان نداریم. بازیکنان ما محتاط هستند چون ممکن است در این شرایط از صحبت‌های آنها سوء برداشت شود. باشگاه سپاهان پادگان نیست که از بازیکنانش این درخواست‌ها را داشته باشد؛ احتمالا بازیکنان خودشان صلاح دیده‌اند صحبت نکنند."

کد خبر 2272954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha