۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۱۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تشکر سرپرست پیکان از مسئولان سیاه‌جامگان/ امیدوارم ببریم و صعود کنیم

تشکر سرپرست پیکان از مسئولان سیاه‌جامگان/ امیدوارم ببریم و صعود کنیم

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران از مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان مشهد به خاطر همکاری مطلوب و در اختیار قراردادن زمین تمرین تقدیر و تشکر کرد.

رضا رهقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دیدار تیم‌های سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران در مرحله پلی‌‎آف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کاروان تیم فوتبال پیکان روز پنجشنبه وارد مشهد شد تا علاوه بر داشتن زمان بیشتر برای تمرین و استراحت، نفرات تیم فرصت خوبی را برای زیارت امام رضا (ع) هم داشته باشند و شرایط روحی - روانی خود را برای حضور موفق در این بازی بالاتر ببرند.

وی همچنین یادآور شد: باید از مسئولان باشگاه سیاه جامگان مشهد که زمین ورزشگاه تختی مشهد را در اختیارمان گذاشتند تا تمرین امروز خود را در این محل برگزار کنیم، تشکر کنم. ضمن اینکه آنها در مدت زمان حضور پیکان در مشهد، همه‌گونه همکاری را با ما انجام دادند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در ادامه در خصوص بازی با تیم سیاه جامگان هم اظهار کرد: با توجه به نتیجه بازی رفت، این مسابقه حتما باید گل و برنده داشته باشد که امیدوارم با توجه به شرایط خوب پیکان، بتوانیم در این مسابقه پیروز شده و جواز حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر را بدست آوریم.

رهقی با بیان اینکه بهشاد یاورزاده به دلیل محرومیت، تنها غایب تیم پیکان در این بازی است، در پایان گفت: در بازی گذشته داور به اشتباه یک پنالتی ما را نادیده گرفت اما آن بازی تمام شد و امیدوارم در بازی فردا داور مسابقه عملکرد خوبی داشته باشد و هیچ تیمی از این جهت ضربه نخورد.

دیدار تیم‌های سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران در مرحله پلی‌‎آف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ساعت 16 فردا شنبه در ورزشگاه تختی مشهد برگزار می‌شود.

کد خبر 2273252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha