۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵

لنگري عنوان كرد:

تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ در گرو آموزش و پرورش است

تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ در گرو آموزش و پرورش است

بجنورد - خبرگزاری مهر: مديركل آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: تحقق شعار اقتصادد و فرهنگ در گرو آموزش و پرورش و صدا و سيما است.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد محمد لنگري صبح شنبه در نشست هم‌اندیشی با مسئولان صدا و سیمای خراسان شمالي گفت: آموزش و پرورش و صداوسیما طلایه داران تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی هستند.

وي با اشاره به نقش آموزش و پرورش و رسانه‌ها در نهادینه کردن فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه افزود: دین، اخلاق مداری، امید و آگاهی بخشی به جامعه نقطه اشتراک بین اهداف آموزش و پرورش و رسانه ها، به ویژه صدا و سیما است.

لنگري با اشاره به پيش رو بودن هفته گراميداشت مقام معلم گفت: گراميداشت مقام معلم به عنوان یک فرصت در جهت بیان افکار شهید مطهری، احترام و تکریم از مقام شامخ معلم وتجلیل از معلمان برجسته در استان دانست.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز به تشریح برنامه‌های هفته معلم در استان پرداخت و تصریح کرد: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی و یادگاران فقید فرهنگی، تجلیل از خیران و بازنشستگان فرهنگی و برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌هاي آموزش و پرورش استان در هفته گراميداشت مقام معلم عنوان كرد.

خوش آيينه غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از معلمان نمونه با حضور مسئولان کشوری و استانی و بسیاری از ویژه برنامه‌های دیگر در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم دانست.

مدیر کل صدا و سیمای  خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه با ارزيابي مثبت نشست مشترک صدا و سيماي استان با اداره كل آموزش و پرورش گفت: برنامه های  صدا و سیما در این ایام با محوریت معلم، تربیت و نقش معلمان در جامعه خواهد بود.

مهدوی از امادگی این رسانه در جهت پوشش برنامه ها و مراسمات اصلی آموزش و پرورش در ایام هفته معلم خبر داد.

کد خبر 2273554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha