۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۹:۴۸

سرمربی پیکان پس از پیروزی برابر سیاه جامگان:

دیدار آسانتری برابر فجر پیش رو داریم/ برخی چشم دیدن موفقیتم را ندارند

دیدار آسانتری برابر فجر پیش رو داریم/ برخی چشم دیدن موفقیتم را ندارند

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تاکید براینکه تیمش مستحق صعود از پلی آف لیگ دسته اول و رویارویی با فجرسپاسی بود، گفت: بازی با فجرسپاسی به مراتب آسانتر از بازی مقابل سیاه جامگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی پس از برتری 3 بر یک عصر امروز شنبه تیمش برابر  سیاه جامگان در بازی برگشت پلی آف لیگ دسته اول، در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی برای صعود به مرحله بعد انجام دادند و توانستند در وقت های اضافه به حق خود برسند و در واقع حق ما صعود به مرحله بعد و رویارویی با فجرسپاسی بود.

وی با بیان اینکه سیاه جامگان نیز تیم خوبی بود و بازی محکم و فیزیکی را مقابل ما انجام داد افزود: ما باید در مرحله گروهی به عنوان تیم اول گروه خود صعود می کردیم اما متاسفانه برخی شرایط دست به دست هم داد تا این اتفاق نیفتد اما به هر حال توانستیم مقابل سیاه جامگان به برتری برسیم و خود را مهیا برای صعود به لیگ برتر بکنیم چون معتقدم بازی با فجرسپاسی به مراتب آسانتر از بازی مقابل سیاه جامگان است. امیدوارم مقابل فجر نیز به پیروزی برسیم و به حق خود که صعود به لیگ برتر است دست پیدا کنیم.

وی درباره اظهار نظر اخیرش که گفته بود برخی ها دوست ندارند فرهاد کاظمی و تیمش نتیجه بگیرد، توضیح داد: این اقتضای فوتبال ماست که برخی ها چشم ندارند موفقیت مرا ببینند اما مطمئن باشید حق به حق دار خواهد رسید و اگر خدا بخواهد برغم خواسته برخی ها این اتفاق خواهد افتاد چون تقدیر دست خداست نه بندگان خدا.

 

کد خبر 2274044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha