۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰

هاشم بیگ‌زاده در گفتگو با مهر:

انتشار قراردادها ما را مقابل مردم قرار داد/ فکر می‌کنند روی پول غلت می‌زنیم!

انتشار قراردادها ما را مقابل مردم قرار داد/ فکر می‌کنند روی پول غلت می‌زنیم!

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در خصوص انتشار قرارداد بازیکنان این تیم گفت: قرارداد بازیکن آبروی آن است و فکر می‌کنم با این کار بازیکنان را مقابل مردم قرار دادند.

هاشم بیگ‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به انتشار ریز قرارداد اعضای این تیم توسط وزارت ورزش خاطرنشان کرد: من واقعا متاسفم که این کار را انجام دادند. قرارداد بازیکن آبروی او است. آنها با این کار ما را مقابل مردم قرار دادند مردم وقتی می‌بینند که رقم قرارداد میلیاردی است فکر می‌کنند که روی پول غلت می‌زنیم در حالی که این پول را بچه‌ها نگرفته‌اند.

وی افزود: قسم می‌خورم که امسال 35 درصد گرفته‌ام و حتی 50 میلیون مالیات مرا هم باشگاه پرداخت نکرده است. به نظرم با این کار فوتبال ایران را نابود می‌کنند و من نمی‌دانم که هدفشان از این کار واقعا چیست. حالا مردم ما را به شکل پول می‌بینند و تصورشان این است که پول‌دارترین افراد جامعه هستیم اما نمی‌دانند که در طور فصل چقدر مصیبت داشتیم. واقعا مشکلات ما زیاد بود.

وی با بیان اینکه راهی اردوی ژوهانسبورگ است درباره تصمیم خود برای فصل آینده گفت: در این باره به اندازه کافی فرصت داریم. من تمرکزم روی تیم ملی است و با تمرکز لازم برای ماندن یا رفتن تصمیم‌گیری خواهم کرد.

کد خبر 2274381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha