۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴

حسین رضا زاده:

دست کم دو مدال طلا از اینچئون می‌خواهیم

 دست کم دو مدال طلا از اینچئون می‌خواهیم

رئیس فدراسیون وزنه برداری با مطلوب توصیف کردن وضعیت حاضران در اردو گفت ایران دست کم دو مدال طلا از بازی‌های آسیایی اینچئون می‌خواهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان حسین رضا زاده در جریان دیدار سید نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری،  گزارشی از روند آماده سازی ملی پوشان کشورمان ارائه کرد.

 وی گفت: هم اکنون 14 نفر از وزن 62 تا 105+ کیلوگرم مرحله دوم اردوی آماده سازی را زیر نظر مربیان برجسته کشورمان آقایان زارع و پانزوان پشت سر می گذارند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری همچنین توضیح داد: سه مرحله اردوی دیگر هم برگزار خواهیم کرد که این اردوها قطعا بیرون از تهران خواهد بود.

وی افزود: شرایط اردونشینان بسیار خوب است و تا زمان برگزاری مسابقات به بالاترین سطح از آمادگی دست پیدا خواهند کرد و ما امیدواریم در اینچئون به مدال‌های خوش رنگی دست پیدا کنیم.

 رضازاده با بیان اینکه پیش بینی نتیجه در رویداد مهمی چون المپیک آسیایی با حضور کشورهایی چون کره ، ازبکستان و چین بسیار مشکل است ادامه داد: اما کسب 2 مدال طلا غیر ممکن نیست.

کد خبر 2274389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha