۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰

یاکیده:

آب استان بوشهر از سه‌شنبه‌شب به مدت 72 ساعت قطع می‌شود

آب استان بوشهر از سه‌شنبه‌شب به مدت 72 ساعت قطع می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: آب استان بوشهر به منظور انجام تعمیرات 72 ساعت قطع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیقباد یاکیده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شامگاه سه‌شنبه هفته جاری تعمیرات خطوط انتقال آب استان بوشهر اجرا می‌شود که به مدت 72 ساعت طول می‌کشد و در این زمان آب استان قطع می‌شود و آبرسانی از طریق استفاده از آب مخازن و تانکرها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعمیرات آب آشامیدنی استان از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود، افزود: شبکه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر از ساعت 24 روز سه‌شنبه قطع می‌شود و تا 72 ساعت ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: آب مورد نیاز مشترکان در این مدت از مخازن ذخیره تامین می‌شود و در صورت نیاز آب برای اماکن عمومی از طریق تانکرهای آبرسان تامین خواهد شد.

وی تاکید کرد: در عملیات تعمیرات اساسی شبکه آبرسانی استان بوشهر، هشت شهرستان تحت تاثیر قرار خواهند گرفت و مشکلی برای شبکه‌های آب شهرستان جم و شهرهای دالکی و برازجان و وحدتیه نخواهیم داشت.

یاکیده تصریح کرد: همه تلاش ما ارائه خدمات مناسب به مردم است و از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده می‌کنیم و تلاش داریم تا مردم به صورت مداوم از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار باشند.

وی با اشاره به ظرفیت 270 هزار متر مکعبی آب استان بوشهر خاطرنشان ساخت: این ظرفیت جوابگوی نیازهای استان بوشهر در دراز مدت نیست و باید برای افزایش این ظرفیت تلاش شود.

کد خبر 2275061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha