۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

با برگزاری آیین معارفه/

نخستین رییس دادگستری و دادستان شهرستان مرزی راز و جرگلان معرفی شدند

نخستین رییس دادگستری و دادستان شهرستان مرزی راز و جرگلان معرفی شدند

راز و جرگلان - خبرگزاری مهر: در مراسمی نخستین رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرزی راز و جرگلان در خراسان شمالی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه آیین معارفه نخستین رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرزی راز و جرگلان در خراسان شمالی با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری استان، مسلم محمدیاران، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، معاونان دادگستری استان، فرماندار شهرستان راز و جرگلان و شماری دیگر از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل سالن شهید رجایی شهر راز، مرکز شهرستان راز و جرگلان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در این مراسم با اشاره به موضوع عدالت در جامعه اسلامی گفت: در راستای تحقق عدالت و احقاق حق و ساختن یک جامعه سالم باید از خود شروع کنیم.

حجت الاسلام قدرتی افزود: اگر به این باور برسیم که عالم محضر خداست و در عالم خدا نباید ظلم، ستم ومعصیت باشد؛ مهمترین گام را در راستای توسعه عدالت در جامعه برداشته ایم.

وی با بیان اینکه در نظام تکوینی هیچ ظلم و تخلفی وجود ندارد اظهار داشت: هرچه ظلم و تخلف وجود دارد با وجود برگزیدگان الهی چون پیامبران و ائمه معصومین(ع) در نظام تشریعی است.

در مراسم امروز غلامرضا راهداری به عنوان رییس دادگستری شهرستان راز و جرگلان معرفی شد؛ وی پیش از این رییس دادگاه بخش راز و جرگلان بود.

همچنین در این مراسم علی غلامپور به عنوان داستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شد، وی نیز پیش از این مسؤولیت بازپرس دادسرای شهرستان جاجرم در استان خراسان شمالی بود.

شهرستان مرزی راز و جرگلان در شمال خراسان شمالی در 28 اسفند 91 به عنوان هشتمین شهرستان استان از شهرستان بجنورد منفک و تاسیس شد، مرکز این شهرستان شهر راز است که در 140 کیلومتری شمال بجنورد، مرکز خراسان شمالی قرار دارد.

 

کد خبر 2275140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha