۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۷:۵۸

سالاری:

توسعه طرح‌های کشت گلخانه‌ای با 150 میلیارد تومان در سد رئیسعلی دلواری

توسعه طرح‌های کشت گلخانه‌ای با 150 میلیارد تومان در سد رئیسعلی دلواری

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر از توسعه طرح‌های کشت گلخانه‌ای با 150 میلیارد تومان در سد رئیسعلی دلواری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر دوشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر  دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های کشاورزی و آبزی پروروی و شیلات است که باید تلاش کنیم تا زمینه استفاده از این ظرفیت‌ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای نیز تاثیر بسیار مهمی در راستای استفاده مناسب و بهینه از منابع آبی دارد و باید زمینه حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این زمینه فراهم شود.

استاندار بوشهر از سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در پرورش ماهی در قفس و توسعه طرح‌های گلخانه‌ای در سد رئیسعلی دلواری در منطقه شبانکاره خبر داد و افزود: باید تلاش کنیم تا هر چه بیشتر شاهد حضور بخش خصوصی در این زمینه باشیم.

اجرای دو طرح پرورش ماهی در قفس با سرمایه‌گذاری شش میلیارد تومان

وی بر لزوم ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف یکی از راهکارهای بسیار خوب در این راستا است و باید این موضوع در کارگروه بخش کشاورزی مطرح و تصمیم‌گیری شود.

سالاری با اشاره به قابلیت‌های بسیار خوب استان بوشهر در شهرها و روستاهای ساحلی برای پرورش آبزیان تصریح کرد: تاکنون از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده نشده است و باید زمینه را برای حضور بخش خصوصی به خوبی فراهم کنیم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی به زودی فعالیت خود را اجرای دو طرح پرورش ماهی در قفس با سرمایه‌گذاری شش میلیارد تومان و توسعه طرح‌های کشت گلخانه‌ای با 150 میلیارد تومان در سد رئیسعلی دلواری آغاز خواهد کرد.
 

کد خبر 2275689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha