۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۱۷

روزنامه گاردین اعلام کرد؛

یورگن کلوپ خودش را از گزینه های جانشینی مویس خارج کرد

یورگن کلوپ خودش را از گزینه های جانشینی مویس خارج کرد

سرمربی آلمانی تیم فوتبال دورتموند اعلام کرد علاقه ای به هدایت منچستریونایتد ندارد و خود را از جمع گزینه های جانشینی دیوید مویس جدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یورگن کلوپ هم اکنون دومین گزینه اصلی جانشینی دیوید مویس در منچستریونایتد است اما خودش اعلام کرد هیچ علاقه ای به هدایت شیاطین سرخ ندارد.

کلوپ که سال گذشته قراردادش را با دورتموند تمدید کرد و تا سال 2018 در این تیم خواهد ماند در گفتگو با روزنامه گاردین گفت: منچستریونایتد باشگاه بزرگی است و هواداران فوق العاده ای دارد اما من با دورتموند قرارداد دارم و به این تیم متعهدم، قصد هم ندارد این تعهد را بشکنم.

رافائل هانیگ اشتاین کارشناس فوتبال آلمان در روزنامه گاردین در ادامه این مطلب افزوده: برخلاف تصور رسانه های انگلیسی نه باشگاه دورتموند و نه یورگن کلوپ معتقد نیستند بعد از، از دست دادن لواندوفسکی و ماریو گوتزه تیمشان ضعیف شده است.

دورتموند خودش را به عنوان دومین قدرت بزرگ فوتبال آلمان معرفی کرده و گردش مالی اش در فصل گذشته 256 میلیون پوند بوده است. رقمی که آنها را بالاتر از تیم های لیگ برتری مثل لیورپول با 240 و تاتنهام با 172 میلیون پوند قرار داده است.

گفته می شود لوئیس فان گال اصلی ترین گزینه جانشینی دیوید مویس در منچستریونایتد است. او پیش از این اعلام کرده بعد از جام جهانی تیم ملی هلند را به مقصد نیمکت یک تیم لیگ برتری ترک خواهد کرد.

کد خبر 2276103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha