۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۱۳

نصرالله سجادی در پاسخ به مهر:

شفاف‌سازی قراردادها در رشته‌های غیرفوتبالی هم صورت می گیرد

شفاف‌سازی قراردادها در رشته‌های غیرفوتبالی هم صورت می گیرد

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد پس از فوتبال در سایر رشته های ورزشی نیز شفاف سازی در مورد قرارداد ورزشکاران انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی در حاشیه نشست مشترک با روسای فدراسیون های ورزشی که عصر امروز در محل وزارت ورزش برگزار شد در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه بعد از فوتبال و برای شفاف سازی قرارداد بازیکنان به سایر رشته ها هم ورود می کنید گفت: در کل برنامه ما برای امسال این است که لیگ های رشته های مختلف را سازماندهی کنیم. براین اساس به رشته هایی که نیاز باشد ورود می کنیم و قرارداد بازیکنان آنها را هم بررسی خواهیم کرد.

وی در مورد انتخابات فدراسیون ها و با تاکید بر اینکه سیعی داریم انتخابات فدراسیون هایی که در بازیهای آسیایی شرکت دارند تیرماه برگزار نشوند یادآور شد: برنامه وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات این است که همه آنها را تا قبل از ماه رمضان انجام دهیم. بعد از این ماه هیچ انتخابی نخواهیم داشت و همه انتخابات باقیمانده را به بعد از بازیهای آسیایی موکول می کنیم. تا الان هم برنامه انتخابات پنج فدراسیون مشخص شده و برنامه سه فدراسیون دیگر را بزودی اعلام می کنیم.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه برای بازیهای آسیایی اینچئون کاروان اعزامی باید صدرصد کیفی باشدگفت: البته کیفی بودن تعرف خاص خود را دارد.

سجادی در مورد اینکه وزارت ورزش و جوانان همچون کمیته ملی المپیک به خاطر عنوان چهارمی بازیهای آسیایی و برای تکرار آن در کره جنوبی متحمل فشاری شده است خاطرنشان کرد: در این مورد فقط بحث مالی مطرح نیست. سازماندهی ورزش طی هفده - هجده گذشته دچار مشکلاتی شد و همه اینها روی نتایج اثر گذار خواهد بود اما در کل باید پیش برویم تا بتوانیم در مورد عملکرد ایران در بازیهای آسیایی ارزیابی دقیقه داشته باشیم.

سجادی با بیان اینکه طبق اساسنامه مسئولیت پشتیبانی و اعزام برای بازیهای آسیایی و المپیک بر عهده کمیته ملی المپیک است گفت: با این حال در این میان فداسیون ها هم هستند و نقش دارند. باید مرزها را برداشت و همه یعنی وزارت ورزش ، کمیته المپیک و فدراسیون ها کمک کنیم تا این کار ملی خوب انجام شود.

وی تاکید کرد: شرکت در رویدادی مانند بازیهای آسیایی صرفا نمی تواند معیاری برای ارزیابی یک دستگاه باشد.

کد خبر 2276322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha