۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۲۳

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

مدافع قهرمانی با صدرنشینی صعود کرد/ حذف نمایندگان استرالیا و ژاپن

مدافع قهرمانی با صدرنشینی صعود کرد/ حذف نمایندگان استرالیا و ژاپن

مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در آخرین بازی دور گروهی خود برابر حریف ژاپنی به برتری دست یافت و با عنوان صدرنشین گروه G به مرحله بعد راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در گروه G عصر امروز سه‌شنبه با برگزاری دو بازی ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم گوانگژو اورگرانده چین برابر یوکوهاما مارینوس ژاپن با حساب 2 بر یک پیروز شد. الکسون در دقایق 11 و 38 گل‌های تیم گوانگژو را به ثمر رساند. برای تیم یوکوهاما نیز مانابو سایتو در دقیقه 85 گلزنی کرد.

در دیگر بازی این گروه تیم‌های جئونبوک موتورز کره جنوبی و ملبورن ویکتوری استرالیا در ورزشگاه جام جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که جدال این دو تیم در پایان گلی در بر نداشت و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با پایان گرفتن دیدارهای این گروه تیم گوانگژو اورگرانده چین با کسب 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه G ایستاد و به مرحله بعد راه یافت. تیم جئونبوک موتورز کره‌جنوبی هم با 8 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ملبورن ویکتوری استرالیا دوم شد و به دور بعد راه یافت. ملبورن ویکتوری و یوکوهاما به ترتیب با 8 و 7 امتیاز مکان‌های سوم و چهارم این گروه را به خود اختصاص دادند و حذف شدند.

کد خبر 2276352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha