۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قزاقستان؛

میزبانی قزاق‌ها در حد مسابقات آسیایی نیست/ تلاش برای آماده‌سازی سالن

میزبانی قزاق‌ها در حد مسابقات آسیایی نیست/ تلاش برای آماده‌سازی سالن

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شده است که قزاق ها نتوانسته اند خود را به خوبی مهیای میزبانی از این رویداد آسیایی کنند. در حالی که مسابقات از صبح روز چهارشنبه آغاز شده، تلاش مسئولان برای آماده سازی سالن محل برگزاری مبارزات همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قزاقستان، این دوره از مسابقات با حضور 18 تیم به میزبانی سالن دولت در شهر آستانه برگزار خواهد شد و کشور میزبان با تمام توان در این مسابقات شرکت کرده و به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.

با وجود اینکه از مدتها پیش مشخص بود آستانه قزاقستان میزبان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیاست، اما وضعیت میزبانی این رویداد چندان مناسب نیست و اماده سازی سالن تا دقایقی قبل از شروع مسابقات ادامه داشت. ضمن اینکه علاقمندان به کشتی از مسابقات صبح امروز استقبال زیادی نکرده اند.

تیم ملی ایران نیز که در دو گروه و پس از پروازی طولانی و چند مسیره به آستانه رسیده است، از صبح امروز چهارشنبه مبارزات خود را آغاز کرده است. رسول خادم که هم رئیس فدراسیون است و هم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، نظارت دقیقی روی عملکرد کشتی گیران دارد و مسابقات را خودش کوچ می کند.

میزبانی قزاق ها در حد و اندازه های مسابقات آسیایی نیست و نقایص بسیاری در این امر وجود دارد. برنامه رقابت ها دیر در اختیار کادر فنی تیم ها قرار می گیرد و وضعیت اینترنت سالن هم مناسب نیست و خبرنگاران و عکاسان برای ارسال اخبار و گزارش های خود با مشکل مواجه می شوند.

کد خبر 2276565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha