۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کشتی قهرمانی آسیا؛

نمایندگان ایران با چهار پیروزی آغاز کردند/ جوکار به نیمه نهایی رسید

نمایندگان ایران با چهار پیروزی آغاز کردند/ جوکار به نیمه نهایی رسید

کشتی گیران ایران در آغاز رقابتهای قهرمانی آسیا به چهار پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قزاقستان، بیست و هفتمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز چهارشنبه با مسابقات چهار وزن اول در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد، که در وزن 86 کیلوگرم میثم مصطفی‌جوکار در دور نخست حریف عراقی خود را مغلوب کرد، جوکار در دوم با نتیجه 11 بر صفر ژنگ از چین را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در دیدار مرحله رشید قربان‌اف ازبکستانی دارنده مدال برنز جهان است.

در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد راجنش از هند گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حریف وی در این مرحله دوران ژوگازیف از قزاقستان است.

کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 11 بر صفر مقابل کانگ جین نام از کره‌جنوبی به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم به مصاف آیال لازاریف دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان می‌رود.

در وزن 57 کیلوگرم مهران رضازاده در دور نخست با نتیجه 4 بر 5 مغلوب دامدین بازار تسوگ باتاز مغولستان شد و از حضور در مرحله بعد بازماند، نماینده کشورمان برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند.

کد خبر 2276588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha