۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵

تیم های دانش آموزی پشتوانه قوی برای ورزش  قهرمانی کشور هستند

تیم های دانش آموزی پشتوانه قوی برای ورزش  قهرمانی کشور هستند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با بیان اینکه مسابقات دانش آموزی از مدارس رونق می گیرد، گفت: تیم های دانش آموزی پشتوانه قوی برای ورزش های قهرمانی کشور هستند و ورزش دانش آموزی نقطه عطفی در زندگی ورزشی دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد حمیدی در مراسم بدرقه تیم اعزامی فوتسال دانش آموزی ایران به مسابقات جهانی ISF – ايتاليا با بیان این مطلب گفت: شما دانش آموزان نمایندگان 12 میلیون دانش آموز ایرانی در کشور ایتالیا هستید و امیدواریم که در این مسابقات خبرهای خوش ورزشی به دانش آموزان بدهید.

وی افزود: مسابقات دانش آموزی از مدرسه رونق می گیرد و  قطعاً شرکت شما دانش آموزان در این مسابقات جهانی نقطه عطفی در زندگی ورزشی تان است و امیدوارم در چند سال آینده در تیم های بزرگ و در لیگ برتر حضور داشته باشید.

به گفته حمیدی، تیم های دانش آموزی پشتوانه قوی برای ورزش قهرمانی کشور به حساب می آینده و می توان گفت که ورزش دانش آموزی نقطه عطفی برای پیشرفت دانش آموزان در این زمینه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خطاب به تیم شهرستان های تهران به عنوان تیم اعزامی به مسابقات جهانی ISF – ايتاليا گفت: پس از ورود به ایتالیا به ظواهر این کشور توجه نداشته باشید و به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران،  با حفظ انسجام خود تمرکز خود را روی قهرمانی تیم بگذارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2276670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha