۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳

با وعده هاشمی و از عصر امروز انجام می‌شود؛

انتقال محل تمرین کاراته‌کاران به آکادمی المپیک/ وضعیت حقوقی بهتر می‌شود

انتقال محل تمرین کاراته‌کاران به آکادمی المپیک/ وضعیت حقوقی بهتر می‌شود

بنا به دستور کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک، اعضای تیم ملی کاراته که برای حضور در بازی های آسیایی آماده می‌شوند، از عصر امروز می توانند تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک و با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات پیشرفته این آکادمی دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، درحاشیه بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی کاراته که امروز چهارشنبه و درست یک روز پس از برگزاری مسابقات انتخابی این تیم انجام شد، ملی‌پوشان و حتی مسئولین فدراسیون و اعضای تیم ملی کاراته انتقاداتی را نسبت به نبود سالن مناسب برای تمرین و همچنین کمبود حقوق و مزایا مطرح کردند.

در همین راستا رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر امید کاروان ایران به مدال آوری کاراته‌کاران در بازی‌های آسیایی دستور داد که از عصر امروز محل تمرین تیم ملی کاراته از سالن کبکانیان تغییر کرده و به سالن مجهزتری منتقل شود.

بر همین اساس مقرر شد، اردونشینان این تیم از همین امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک که مجهز به امکانات خوبی است، تمرینات خود را پیگیری کند.

همچنین رئیس کمیته ملی المپیک در رابطه با در خواست های مطرح شده برای افزایش حقوق مربیان و بازیکنان نیز گفت که البته این موضوع جزء وظایف فدراسیون است، اما تامین آن بر عهده ما است در این زمینه هم هیچ مشکلی نداریم و سعی خواهیم کرد شرایط لازم برای این مهم را فراهم کنیم تا شما ملی‌پوشان با دغدغه کمتری تمرینات را دنبال کنید.

پرداخت نشدن پاداش ها و رسیدگی به این موضوع از دیگر درخواست های مطرح شده توسط ملی‌پوشان کاراته بود که هاشمی در واکنش به آن گفت: قرار است وزارت ورزش و جوانان طی خرداد و تیر ماه با برگزاری مراسمی پاداش های معوقه طی دو سه سال اخیر را پرداخت کند، هر چند این موضوع در حوزه مسئولیت های ما نیست، اما وظیفه ما است که آن را پیگیری کرده تا به نتیجه برسانیم.

کد خبر 2276761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha