۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۳۰

حضور حافظ و قاری برگزیده کنیایی در مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران

حضور حافظ و قاری برگزیده کنیایی در مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران

رایزن فرهنگی ایران در کنیا گفت: از بین حافظان و قاریان منتخب مسابقات منطقه‌ای نایروبی یک حافظ و یک قاری به «مسابقات بین المللی قرآن کریم» تهران اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،  با حضور رایزن فرهنگی كشورمان در کنیا و حجت الاسلام شیخ نور محمد، امام جمعه و جماعات مسجد جعفری در شهر نایروبی، فعالیت‌های قرآنی مجتمع آموزشی جعفری دوم اردیبهشت ماه در مدرسه حیدریِ مرکز اسلامی جعفری بررسی شد.

شفیعی شکیب در رابطه با برگزاری مسابقات قرآنی در کنیا گفت: رایزني فرهنگی ايران چند مسابقۀ قرآنی را در مناطق و شهرهای مختلف در طی هفته‌های گذشته برگزار کرده است و هنوز هم ادامه دارد. بنابراین مسابقه نهایی که به زودی در نایروبی برگزار می‌شود، از بین حافظان و قاریان منتخب از مسابقات منطقه‌ای یک حافظ و یک قاری برگزیده به «مسابقات بین المللی قرآن کریم» تهران اعزام مي شوند.

شیخ نور، با استقبال از این اقدام رایزنی فرهنگی  ايران، درخواست کرد که دانش آموزان مدرسۀ حیدری نیز در این رقابت‌ها حضور یابند که مورد پذیرش رایزن فرهنگی كشورمان قرار گرفت.

برگزاري نمایشگاه فرهنگي به مناسبت ميلاد حضرت زهرا (س) در نیویورک

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن نمایشگاهي به همت نمايندگي فرهنگي كشورمان در موسسه اسلامی نیویورک برگزار شد.

در این نمایشگاه مجموعه ای از نرم افزارهایي پیرامون شخصیت زن مسلمان، کتب و لوح ها فشرده مرتبط با موقعیت و جایگاه زن مسلمان ایرانی به نمایش درآمد.

در اين نمايشگاه همچنين لوح فشرده تهیه شده توسط کانون میثاق زندگی نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمد. این دی وی حاوی حقوق زن مسلمان به زبان انگلیسی است. ضمنا تابلوهای متنوع از حضور زن ایرانی در مناصب و موقعیت های اجتماعی نیز جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته شد.

در پایان نمایشگاه تمامی محصولات نمایشگاه به بازدیدکنندگان و علاقمندان اهدا شد.
 

کد خبر 2276872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha