۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۲۶

بهرام افشارزاده عنوان کرد:

برخی کرسی‌های بین‌المللی نیازمند تغییر هستند/ نماینده اثرگذاری نداریم

برخی کرسی‌های بین‌المللی نیازمند تغییر هستند/ نماینده اثرگذاری نداریم

مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان در امور بین الملل با تاکید بر جایگاه نمایندگان ایران در مجامع بین المللی و تاثیری که می تواند بر ورزش کشور داشته باشد گفت: در برخی از کرسی ها نیاز به بررسی و تغییر نماینده آن داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده با ابراز رضایت از برگزاری نشست با نمایندگان ایران در کرسی های بین المللی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش و جایگاه ایران در کرسی های بین المللی یک حلقه گمشده است. ما در اکثر مجامع نماینده اثرگذاری که بتواند از ورزش ایران دفاع کند نداریم. در حالی که اعزام ها باید یک بازدهی مثبت داشته باشد. اما شاهد چنین وضعیتی نیستیم.

وی با بیان این که نیاز است افراد با برنامه و براساس دعوتنامه در مجامع بین المللی حاضر شوند خاطرنشان کرد: پس از این حضور باید نمایندگان اعزامی گزارش سفر خود را ارائه کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان در امور بین المللی تاکید کرد: در برخی مجامع بین المللی کرسی هایی داریم که لازم است صاحبان آنها تغییر کنند. در واقع باید در کرسی هایی که مشکل داریم تغییراتی داشته باشیم. همچنین باید از مسئولان کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا دعوت کنیم و برگزار کننده کنگره های علمی باشیم تا بتوانیم توانایی های ورزش ایران را نشان دهیم.

افشارزاده با تاکید بر اینکه اساسنامه لازم در رابطه با نمایندگان ایران که صاحب کرسی های بین المللی هستند، تشکیل شده است گفت: این اساسنامه تغییراتی نیاز داشت که در حال اعمال شدن است. پس از نهایی شدن مصوبات آن را اعلام می کنیم.

وی در مورد معرفی اعضای کارگروه نمایندگان ایران در مجامع بین المللی که 34 کاندیدا داشت گفت: انتخاب نهایی این اعضا با لحاظ کردن ملاک هایی مانند پیشکسوت بودن، توانایی داشتن و شناخته شده بودن انجام خواهد شد.

بهرام افشارزاده با بیان اینکه جلسات کارگروه نمایندگان ایران در مجامع بین المللی پس از تشکیل نهایی هر 15 روز یکبار برگزار خواهد شد اظهار داشت که همبستگی میان وزارت ورزش و جوانان با کمیته ملی المپیک آینده خوبی برای ورزش ایران در زمینه کرسی های بین المللی رقم خواهد زد.

کد خبر 2277148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha