۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷

حاجیان زاده:

گسترش فرهنگ مطالعه کودکان هدف کانون پرورشی است

گسترش فرهنگ مطالعه کودکان هدف کانون پرورشی است

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کشور، گسترش فرهنگ مطالعه را از مهمترین اهداف بیان کرد و گفت: با گسترش فرهنگ مطالعه می توان به رشد فکری کودک دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حاجیان زاده پیش از ظهر پنجشنبه در اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های مجازی کودک و نوجوان با بیان اینکه این جشنواره متعلق به خانواده نشریات کودک ونوجوان است ، گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همپای جشنواره سراسری مطبوعات توانسته متخصصان این حوزه را گردهم آورد .
 
وی باتاکیدبر اینکه این جشنواره فرصتی را فراهم آورده که نویسندگان حوزه کودک و نوجوان بازتاب کار خود را از نگاه داوران و مخاطبین ببینند، افزود : این جشنواره همچنین فرصتی برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است تا ظرفیت خود را در راه ارتقا کیفی نشریات بشناسد .
 
حاجیان زاده ادامه داد : کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان نزدیک به نیم قرن همواره گسترش فرهنگ مطالعه در میان فرزندان ایران اسلامی را بعنوان مهمترین هدف برنامه ها و فعالیت هایش مدنظر قرار داده است.
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان ، گفت : با گسترش فرهنگ مطالعه بهتر و آسانتر می توان به اهدافی همچون رشد فکری و شکوفایی استعداد مخاطبین دست پیدا کرد .
 
وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با مجموعه از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در پی تحقق اهداف خود است ، افزود : توجه به کیفیت و ارتقا و بهبود علمی و هنری لازمه پیشبرد اهداف کودکان و نوجوانان است .
 
حاجیان زاده ادامه داد : نشریات کودک و نوجوان علاوه بر اینکه باید اگاهی لازم را به بچه ها بدهند باید تفریح و سرگرمی را در نشریات خود بگنجانند.

 

کد خبر 2277439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha