۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۱۰

برومند در گفتگو با مهر:

گرفتار شدگان در کولاک ارتفاعات زردکوه نجات یافتند

گرفتار شدگان در کولاک ارتفاعات زردکوه نجات یافتند

شهرکرد - خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: چهار نفر از عشایر که در مسیر کوچ در ارتفاعات زردکوه در برف و کولاک گرفتار شده بودند نجات یافتند.

برومند جهانگیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه چهار نفر عشایر در ارتفاعات زردکوه از مرگ حتمی نجات یافتند، گفت: این چهار نفر در مسیر کوچ زودتر حرکت کرده بودند و گرفتار بارندگی و کولاک شدند و در دامنه از کوه در ارتفاعات زردکوه پناه گرفته بودندو برف و کولاک اجازه حرکت به آنها نمی داده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر بعد از ساعتها تلاش در دامنه زردکوه آنها را پیدا کردند و به سلامت پایین آوردند.

وی اذعان داشت: جستجوی پیاده نیروی امدادی هلال احمر نتیجه دادو این چهار نفر از عشایر توسط نیروهای امداد و نجات کوهستان شهرستان کوهرنگ پیدا شدند و به سلامت به مرکز شهرستان آورده شدند.

برومند جهانگیری گفت: افزایش ساعت جستجو موجب شد که درخواست یک بالگرد  برای نجات از مرکز بکنیم، تا با بالگرد جستجو ادامه پیدا کند و دراین راستا یک بالگرد امدادی به استان اعزام شد تا با بالگرد جستجو ادامه پیدا کند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: قبل از اعزام بالگرد، این چهار نفر توسط نیروهای امدادی کوهستان پیدا شدند و به سلامت به مرکز شهرستان انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ارتفاعات زردکوه مملو از برف است و عشایر باید در ورود به استان از مسیر زردکوه بسیار احتیاط کنند.

کد خبر 2277606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha