۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۰۳

حضور چهار نماینده ایران در کمپ تمرینی "بسکتبال بدون مرز"

حضور چهار نماینده ایران در کمپ تمرینی "بسکتبال بدون مرز"

چهار بازیکن تیم بسکتبال زیر 18 سال به نمایندگی از ایران در کمپ تمرینی و آموزشی "بسکتبال بدون مرز" شرکت می‌کنند تا زیر نظر مربیان مطرح این رشته تمرین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، "بسکتبال بدون مرز" یک دوره تمرینی است که از سوی فیبا (فدراسیون بین‌المللی بسکتبال) و در قالب یک کمپ برگزار می‌شود. این کمپ هر دو سال یکبار به میزبانی یک قاره و در یکی از کشورهای آن برگزار می‌شود تا بازیکنان رده سنی زیر 18 سال با حضور در آن برای چند روز متوالی در کنار یکدیگر تمرینات مشترکی داشته باشند.

مربیانی مطرح از NBA و فیبا در این کمپ تمرینی آموزش‌های لازم را به بازیکنان شرکت کننده می‌دهند. دو سال پیش ژاپن میزبان این کمپ بود و امسال هم چین‌تایپه برگزار کننده آن خواهد بود.

ایران یکی از کشورهای شرکت کننده در کمپ تمرینی بسکتبال بدون مرز است. محمد یوسف‌وند، علی الله وردی، آرمین نظریان و نوید رضایی‌فر بازیکنانی هستند که به نمایندگی از ایران در کمپ بسکتبال بدون مرز شرکت می‌کنند.

کمپ تمرینی بسکتبال بدون مرز طی روزهای 22 تا 26 خردادماه در چین‌تایپه برگزار می‌شود و طی آن بازیکنان شرکت کننده که زیر 18 سال هستند زیر نظر مربیان مربوطه تمرین می‌کنند.

کد خبر 2277632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha