۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹

خرمدل:

رسانه‌ها معضلات اجتماعی را به‌طور جدی آسیب‌شناسی کنند

رسانه‌ها معضلات اجتماعی را به‌طور جدی آسیب‌شناسی کنند

بوشهر - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) گفت: رسانه‌ها معضلات اجتماعی را به‌طور جدی آسیب‌شناسی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خرمدل عصر پنج شنبه در نشست با فعالان و نخبگان رسانه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای 184 سایت خبری است، اظهار داشت: استان بوشهر از فعالترین استان‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی است و در این عرصه پیشتاز محسوب می‌شود.

وی بر لزوم مواظبت رسانه‌ها بر عملکرد خطی انها تاکید کرد و افزود: در صورتی که رسانه‌ای در این زمینه دچار مشکل شود به اعتماد عمومی ان نزد مردم ضربه وارد می‌شود.

خرمدل با اشاره به نقش تاثیر گذار رسانه، تصریح کرد: رسانه بسیج در وضعیت فعلی باید فعال‌تر از گذشته ظاهر شود تا بتواند رسالت سترگ خود به انجام برساند.

وی به نامگذاری سال جدید نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سال 93 که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده همه رسانه باید در این راستا گام بردارند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق از رسانه‌ها خواست با فرهنگ سازی مناسب محصولات ایرانی با کیفیت را به مصرف کنندگان معرفی کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

خرم‌دل با بیان اینکه نقد باید منصفانه باشد بیان داشت: همه انتقادها باید به صورت منصصفانه و عادلانه باشد و همواره تلاش کنیم تا نقدهای خود را با انصاف مطرح کنیم تا برای افراد و گروه‌ها مشکل ایجاد نکنیم.

کد خبر 2277708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha