۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۲۸

یاوری:

تیم فجر به دسته یک فوتبال کشور نمی رود/ 4.5 میلیارد تومان هزینه تیم فجر شد

تیم فجر به دسته یک فوتبال کشور نمی رود/ 4.5 میلیارد تومان هزینه تیم فجر شد

شیراز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تیم فجر نتیجه لازم را در مقابل پیکان می گیرد و به دسته یک فوتبال کشور نمی رود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تاکید کرد: برنامه ریزی و تمرینات را انجام داده ایم و به طور حتم نتیجه لازم را از پیکان می گیریم.

وی تصریح کرد: تکلیف هر دو بازی را در شیراز مشخص می کنیم و اجازه نخواهیم داد نتیجه بازی به تهران کشیده شود.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه حضور تیم فجر در لیگ برتر به معنی قهرمانی است، گفت: زمانیکه تیم ها هزینه های چندین میلیاردی کرده و نمی توانند جایگاه مناسب داشته باشد و یا حتی به دسته یک سقوط کرده اند حضور تیم فجر با کمتر از 4.5 میلیارد تومان هزینه به نوعی قهرمانی است.

یاوری تاکید کرد: به تیم پیکان احترام می گذاریم اما در این بازی با پیروزی از زمین خارج خواهیم شد زیرا شناخت کاملی از این تیم داریم.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته بازیکنان به خوبی تمرین کرده اند یادآور شد: بازی های تیم پیکان را مد نظر قرار داده ایم و با نقاط ضعف این تیم آشنا شدیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه مسئولین استان و شهرداری شیراز از امروز به فکر کمک به تیم فجر برای سال آینده باشند، گفت: شهرداری تهران و دیگر شهر های کشور می توانند تیمداری و یا به گونه های مختلف به تیم های فوتبال کمک کنند اما چگونه شهرداری شیراز در این خصوص ناتوان است.

دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران عصر فردا در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2278044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha