۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱

سرمربی تیم ملی فوتسال:

بازیکنانم برای جام ملت‌های آسیا آماده‌اند/ روسیه قویترین لیگ دنیا را دارد

بازیکنانم برای جام ملت‌های آسیا آماده‌اند/ روسیه قویترین لیگ دنیا را دارد

خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال با مثبت دانستن اردوی تیم ملی در روسیه و انجام دو بازی تدارکاتی، بازیکنان ایران را در مجموع برای حضور در فوتسال جام ملت‌های آسیا آماده توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران که برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به روسیه رفته بود، در یک بازی برابر نوریل نیکل متوقف شد و در بازی دوم برابر تیم افرا کاپ به برتری رسید. خسوس بعد از بازی اول برابر نوریل نیکل در گفتگو با سایت این باشگاه شرایط تیم ملی را برای مسابقات جام ملت‌ها مناسب دانست و همچنین از میزبانی تیم نوریل تشکر کرد.

وی با فوق‌العاده توصیف کردن هتل نوریل نیکل، گفت: فکر می‌کنم اینجا یکی از بهترین باشگاه‌هایی است که من دیده‌ام. این کمپ نشان می‌دهد که فوتسال واقعا در روسیه حرفه‌ای است.

سرمربی تیم ملی با قدردانی از میزبانی نوریل نیکل، درباره بازی تیم ملی با تیم‌های باشگاهی روسیه تاکید کرد: اول از همه بایدبگویم برگزاری این مسابقات منجر به تقویت روابط فوتسال ایران و روسیه خواهد شد. ضمن اینکه لیگ فوتسال روسیه قوی‌ترین لیگ در جهان است. از نظر من لیگ روسیه حتی از لیگ اسپانیا، پرتغال و ایتالیا هم قوی‌تر است.

خوش و بش بازیکنان تیم ملی ایران با مصطفی نظری، دروازه‌بان ایرانی تیم نوریل نیکل روسیه

خسوس ادامه داد: به همین خاطر دیدار تیم ملی با باشگاه‌های روسی به ما کمک می‌کند چون یک تیم باید قادر باشد برابر سبک‌های مختلف بازی کند.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا فکر می‌کنید تیم ملی ایران آماده مسابقات جام ملت‌های آسیا هست یا خیر"؟ گفت: بله، فکر می‌کنم تیم ما در مجموع آماده این مسابقات است. مسابقات تدارکاتی در مسکو به ما کمک کرد که بدانیم تیم در چه وضعیتی است.

سيزدهمين دوره جام ملتهای آسيا با حضور 16 تيم از دهم تا بيستم ارديبهشت‌ماه سال جاری در ويتنام برگزار می‌شود. ايران در 10 دوره اين بازی‌ها به عنوان قهرمان، يک دوره نايب قهرمان و يک دوره هم مقام سومي رسيده است. 

گروه‌بندي مسابقات جام ملت‌های آسیا به شرح زير است:
گروه A: ويتنام ، کويت، تاجيکستان و عراق
گروه B: ايران، استراليا، چين و اندونزی
گروه C: تايلند، لبنان، چين تايپه و مالزی
گروه D: ژاپن، قرقيزستان، ازبکستان و کره‌جنوبی

کد خبر 2278245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha