۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳

گزارش خبرنگار مهر از قزاقستان؛

تعجب از شکست ایرانی‌ها و میزبانی ضعیف قزاق‌ها/ کسی سراغ بنا نمی‌رود!

تعجب از شکست ایرانی‌ها و میزبانی ضعیف قزاق‌ها/ کسی سراغ بنا نمی‌رود!

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا در شرایطی به میزبان قزاقستان برگزار شد که این کشور نتوانست میزبان شایسته ای برای این رویداد بزرگ کشتی قاره کهن باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قزاقستان، بیست و هفمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا اواخر هفته گذشته در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد و طی آن تیم ملی ایران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. این قهرمانی در حالی رقم خورد که قزاق ها امیدوار بودند در این مسابقات عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند. پس از قهرمان شدن ایران و کوتاه ماندن دست قزاق ها از قهرمانی، وضعیت میزبانی برای رقابت های فرنگی کاملا متفاوت شد.

با اینکه میزبانی در مسابقات آزاد هم کیفیت خوبی نداشت اما پس از آنکه مسابقات فرنگی آغاز شد وضعیت کمی بدتر شد و رسیدگی به تیم های مهمان کم رنگ تر شد. در مسابقات صبح امروز شنبه حتی نور سالن هم دچار مشکل شد که با اعتراض مربیان تیم های شرکت کننده مواجه شد. برخی پروژکتورهای سقف سالن خاموش و روشن می شد و مشکلاتی را برای کشتی گیران بوجود آورد.

* قطعی اینترنت در سالن محل برگزاری مسابقات مشکلاتی را برای رسانه ها ایجاد کرده بود و اطلاع رسانی برای خبرنگاران و عکاسان را دشوار کرده بود.

* داوری های این دوره از مسابقات بسیار پراشتباه است و برخی اخطارهایی که به ملی پوشان ایران داده شد، ناعادلانه بود. این امر صدای کادر فنی را درآورد اما اعتراض آنها به جایی نرسید.

* پس از آنکه سه ملی پوش ایران در مبارزات خود شکست خوردند، محمد بنا انگیزه ای برای هدایت آنها نداشت و بیشتر یک نظاره گر بود.

* اعضای کادر فنی اعتقاد داشتند قرعه ای که به ملی پوشان ایران خورده سخت و دشوار بوده است.

* حسن بابک مدیر تیم های ملی که در جایگاه ویژه سالن نشسته بود از اینکه ایرانی ها در سه وزن اول شکست خوردند متعجب شده بود. تعجب بیشتر او به خاطر شکست محسن حاجی پور بود.

* محمد بنا پس از سه شکست کشتی گیران ایران در روز نخست، بسیار عصبانی بود و کسی هم سراغ او نمی رفت تا بلکه کمی آرام تر شود. بنا از اینکه کشتی گیران نتوانسته بودند انتظاراتش را برآورده کنند دلخور بود.

کد خبر 2278248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha