۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲

صالحی:

6 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب شهر جوانرود بازسازی شد

6 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب شهر جوانرود بازسازی شد

جوانرود ـ خبرگزاری مهر: مدیر امورآب و فاضلاب شهر جوانرود گفت: بیش از 6 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب شهر جوانرود در سال 92 اصلاح و بازسازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود اظهار داشت: در راستای بخشی از تعهدات امور آب و فاضلاب شهر جوانرود در سال گذشته، 1590 متر شبکه آب در این شهر اصلاح و بازسازی و بیش از 4753 متر لوله گذاری شبکه فاضلاب نیز اجرا شد.

"غفار صالحی" گفت: برای اجرای شبکه فاضلاب از لوله های از نوع پلی اتلین فاضلابی در سایز 200 میلی متری استفاد شد که برای متصل کردن خطوط لوله فاضلاب به یکدیگر برای هدایت مسیر فاضلاب 41 عدد منهول (آدم رو) ساخته شد.

وی اظهار داشت: به منظور جلوگيری از هدر روی آب در شهر  جوانرود عمليات شناسايی و ترميم محل هايی که دچار نشتی آب بودند به اجرا درآمده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود گفت: با بررسی و کارکارشناسی بر روی نقاطی از شهر که دچار افت فشار آب شده بود، 111 کیلومتر از شبکه توزیع، نشت یابی انجام گرفت که در این راستا چندین نقطه محل نشت آب شناسایی و اقدامات اصلاحی بر روی آن صورت گرفت.

صالحی با اشاره به اینکه ظرف این مدت بیش از 139.7 کیلومتر از شبکه توزیع آب شستشو داده شد، اظهار داشت: شستشو و لایروبی شبکه های آب و  فاضلاب از اهم اولویت های مهم کاری در این امور در راستای خدمات بهتر به شهروندان است که با توجه به اهمیت شستشوی شبکه های توزیع آب شرب و دسترسی مشترکین به آب شرب سالم و باکیفیت مطلوب و استاندارد، عملیات شستشو و گندزدایی شبکه توزیع آب در شهر جوانرود با نهایت دقت و حساسیت با رعایت اصول بهداشتی به انجام می رسد.

مدیر امورآب و فاضلاب شهر جوانرود تاکید کرد: در این مدت تعداد 10 فقره انشعاب غیر مجاز در مناطق مختلف شهر شناسایی و توسط همکاران به مجاز تبدیل شده اند و  همچنین تعداد 515 فقره کنتور خراب و فرسوده نیز تعویض شده است.

صالحی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 3664 مورد عملیات کلرسنجی از نقاط مختلف سطح شهر توسط آبفا جوانرود انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود در پایان از واگذاری 741 انشعاب آب و فاضلاب به شهروندان خبر داد و گفت: با واگذاری این تعداد انشعابات واگذاری شده، تاکنون 22 هزار و 445 رشته انشعاب آب و فاضلاب در شهر جوانرود ثبت شده است.

کد خبر 2278277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha