۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تشریح دلایل کنارگذاشتن نظری/ کشاورز را مجبور به خداحافظی نکرده‌ایم!

 تشریح دلایل کنارگذاشتن نظری/ کشاورز را مجبور به خداحافظی نکرده‌ایم!

مربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه هیچ کس به خودش اجازه نمی‌دهد بازیکنی را مجبور به خداحافظی کند، دلایل عدم دعوت از مصطفی نظری به تیم ملی را تشریح کرد و گفت: دعوت نشدن نظری سناریو و پشت پرده ندارد، این دروازه‌بان به گفته سرمربی تیم نوریل نیکل صد درصد آماده نبود.

محمد هاشم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اردوهای تیم ملی فوتسال در ازبکستان و روسیه و برگزاری چهار بازی تدارکاتی در این اردوها، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در ازبکستان دو بازی خوب با تیم ملی این کشور انجام دادیم. البته داور مسابقه ازبکستانی بود و قضاوت بدی داشت. این داور به اشتباه ما را 6 خطا کرد و دو پنالتی برای تیم ازبکستان گرفت که باعث اعتراضاتی هم شد. در پایان مسابقه خود داور هم از این تصمیم‌هایش عذرخواهی کرد!

* نمی‌خواستیم حق هیچ کس ضایع شود
وی افزود: در روسیه هم دو بازی با تیم‌های باشگاهی نوریل و افرا کاپ انجام دادیم. ما واقعا دنبال نتیجه نبودیم. البته در بازی دوم حسن‌زاده و طیبی دو لژیونر ما هم اضافه شدند. با توجه به اینکه در بازی دوم 18 بازیکن داشتیم، بازی دادن به همه کار سختی بود. نمی‌خواستیم در این اردو در حق بازیکنی اجحاف شود. وگرنه می‌توانستیم با اختلاف بیشتری حریف را شکست بدهیم.

* سرمربی نوریل گفت نظری آماده نیست!
مربی تیم ملی درباره عدم دعوت از مصطفی نظری دروازه‌بان تیم نوریل نیکل تاکید کرد: این نظر خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی بود. خسوس قبل از اینکه تیم به روسیه برود، پیگیر وضعیت نظری بود. سرمربی تیم ملی در روسیه دوستی دارد که شاهد عملکرد لژیونرهای ایرانی بود. همچنین سرمربی تیم نوریل نیکل هم به خسوس گفته بود که نظری صد درصد آماده نیست.

هاشم‌زاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نظری مقابل ایران عملکرد درخشانی داشته است، گفت: به هر حال نه تنها سرمربی نوریل که دوست خسوس هم گفته بود نظری آماده نیست. از سوی دیگر ما بیش از دو دروازه‌بان به جام ملت‌های آسیا نخواهیم برد. البته نظری گلر توانایی است و از خانواده تیم ملی محسوب می‌شود.

* دعوت نشدن نظری سناریو ندارد
وی با اشاره به صحبت‌های نظری که گفته بود دعوت نشدنش به تیم ملی یک سناریو است که از مدت‌ها پیش کلید خورده است، گفت: چنین چیزی نیست. آنچه که گفتم عین حقیقت است و هیچ پشت پرده‌ای وجود ندارد. ضمن اینکه خسوس مربی رک و راستی است و با کسی تعارف ندارد.

* اختلاف خسوس با رئیس باشگاه نوریل نیکل
مربی تیم ملی فوتسال درباره دلیل سکونشینی علی اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی در دیدار تیم ملی با نوریل نیکل، اظهار کرد: رئیس باشگاه نوریل اصرار داشت که حسن‌زاده و طیبی در بازی‌های پلی‌آف همراه تیم نوریل باشند. با این حال خسوس این درخواست را قبول نکرد و خطاب به رئیس باشگاه گفت اگر اینجا یک باشگاه منتظر نتیجه گیری تیم است، در ایران 70 میلیون ایرانی منتظر قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست. به همین خاطر این دو بازیکن در بازی اول نه برای تیم ملی و نه برای نوریل بازی کردند اما در بازی دوم موفق شدند برای ایران بازی کنند.

* کشاورز را مجبور به خداحافظی نکردیم
هاشم‌زاده همچنین درباره مجبور کردن محمد کشاورز به خداحافظی از تیم ملی به خاطر آماده نبودنش، گفت: چنین چیزی به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. خداحافظی یک تصمیم شخصی است و ما به خودمان اجازه نمی‌دهیم با بازیکنی اینطور برخورد کنیم. تصمیم برای خداحافظی با خود کشاورز خواهد بود نه فرد دیگری. البته کشاورز به خاطر مصدومیت قبل از سفر به ازبکستان و روسیه صد درصد آماده نبود ولی در این اردوها شرایط خوبی داشت.

بهترین‌ها را به ویتنام می‌بریم
مربی تیم ملی فوتسال در پایان خط خوردن کشاورز برای حضور در جام ملت های آسیا را نه تائید کرد و نه تکذیب. وی در این مورد اینگونه توضیح داد: فردا یکشنبه فهرست نهایی مشخص می‌شود. ما سعی می‌کنیم بهترین‌ها را به ویتنام ببریم. هر بازیکنی که صلاح باشد و به کار تیم ملی بیاید با ما عازم ویتنام خواهد شد. به هر حال سخت‌ترین لحظات برای ما وقتی است که بخواهیم به بازیکنان بگوییم از تیم ملی جدا شوند. تمام بازیکنان ملی پوش خوب هستند ولی ما مجبوریم 14 نفر با خودمان ببریم.

 


 

 

کد خبر 2278313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha