۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۰۴

دعوت گزینشی خبرنگاران در جلسه شورای عالی استان تهران

دعوت گزینشی خبرنگاران در جلسه شورای عالی استان تهران

ورامین - خبرگزاری مهر: جلسه شورای عالی استان تهران در حالی امروز در شهرستان ورامین با حضور مهدی چمران برگزار شد که فقط تعدادی از خبرنگاران و رسانه های ورامین در این مراسم دعوت شده بودند که این مسئله انتقاد جدی اصحاب رسانه را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز جلسه شورای عالی استان ها با حضور مهدی چمران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان های استان تهران در شهرداری ورامین برگزار شد اما باز هم به شان خبرنگاران در این مراسم توجه نشده بود.

در حالی که از روزهای قبل از برگزاری این جلسه، زمزمه هایی مبنی بر عدم دعوت از خبرنگاران به گوش می رسید، برخی مسئولین اطلاع رسانی شهرداری ورامین نیز این خبر را تأیید کردند.

با انتقاد برخی از خبرنگاران مبنی بر عدم دعوت از اصحاب رسانه در جلسه بررسی مشکلات شهری استان تهران، علی حیدریان شهردار ورامین این نوید را داد که رسانه های مهم و اثرگذار را به این مراسم دعوت کند.

اما برغم این قول، بسیاری از خبرگزاری ها و اصحاب رسانه های دیداری و شنیداری ورامین و شرق استان تهران به این مراسم دعوت نشدند که این مسئله ناراحتی خبرنگاران را به دنبال داشته است.

یکی از باسابقه ترین خبرنگاران شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنده شخصا چند روز پیش با شهردار ورامین تماس گرفتم و ناراحتی خبرنگاران از این مساله را به اطلاع ایشان رساندم اما متأسفانه شهردار ورامین اعلام کرد که انتقاد سایت ها برای ایشان اهمیتی ندارد و اگر بخواهد این مسائل را دنبال کند هر روز رسانه های ورامین در انتقاد از شهرداری مطلب می زنند.

صدرالله کردبچه افزود: شهردار ورامین تأکید کرد که مکان برگزاری جلسه فضای کافی ندارد به همین خاطر خبرنگاران نمی توانند در این مراسم بنشینند.

به هر ترتیب عدم احترام به اصحاب رسانه برای اولین بار نیست که در شهرستان ورامین اتفاق می افتد در حالی که این نوع برخورد و عملکرد شایسته یک مسئول نیست.

کد خبر 2278513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha