۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۴۲

گزارش خبرنگار مهر از قزاقستان؛

وزن کشی پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی آسیا انجام شد

وزن کشی پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی آسیا انجام شد

مراسم وزن کشی پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا انجام شد و نمایندگان کشورمان در اوزان 66، 75، 80، 98 و 120 کیلوگرم حریفان خود در این اوزان را شناختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قزاقستان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از امروز شنبه در سالن دولت شهر آستانه قزاقستان آغاز شده، روز یکشنبه با برگزاری رقابت‌های پنج وزن دوم پیگیری خواهد شد. رامین طاهری، سعید عبدولی، یوسف قادریان، علی علیاری، و بهنام مهدی‌زاده نمایندگان ایران در این بخش از مسابقات هستند که با توجه به وزن کشی انجام شده، حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن 66 کیلوگرم، رامین طاهری در دور اول با حریفی از تاجیکستان روبرو می‌شود و در دوره دوم با برنده مبارزه کشتی‌گیران تایوان و تاجیکستان مبارزه خواهد کرد. در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دوم به مصاف فرنگی کار کره‌ای می‌رود سپس در دور سوم با برنده مبارزه کشتی‌گیران قزاقستان و عراق مبارزه خواهد کرد.

یوسف قادریان نماینده ایران در وزن 80 کیلوگرم است که در دور اول و دوم این وزن از مسابقات به ترتیب با حریفانی از ژاپن و قزاقستان مبارزه خواهد کرد. در وزن 98 کیلوگرم نیز علی علیاری پس از استراحت در دور نخست در دوم دوم به مصاف حریفی از قرقیزستان می‌رود سپس با برنده مبارزه نمایندگان اردن و ژاپن در دوره سوم مبارزه خواهد داشت.

در وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نیز بهنام مهدی‌زاده ابتدا به مصاف حریفی از تاجیکستان می رود سپس به مصاف برنده رقابت نمایندگان کره جنوبی و هند می‌‌رود.

کد خبر 2278736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha