۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۵۰

فرماندار شهرستان خمین معرفی شد/مقیمی: فرمانداران زمینه توسعه را فراهم کنند

فرماندار شهرستان خمین معرفی شد/مقیمی: فرمانداران  زمینه توسعه را فراهم کنند

اراک - خبرگزاری مهر: سید مهدی ساداتی به عنوان فرماندار جدید شهرستان خمین با حضور استاندار مرکزی، معاونان و مسئولان محلی در سالن اجتماعات بیت تاریخی حضرت امام(ره) منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار مرکزی ظهر شنبه در  این جلسه گفت: فرمانداران با برقراری امنیت زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم کنند.

محمد حسین مقیمی افزود: مسئولیت اجرایی شهرستان بر عهده فرماندار است که باید با استفاده از همه امکانات و ظرفیتهای شهرستان و با کمک همه اقشار، گروهها و تفکرها برای رسیدن به رشد و توسعه تلاش کند.

وی ابراز کرد: پذیرش مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران موهبتی است که خداوند به بندگان خاص خودش عطا می کند و در انجام مسئولیت علاوه بر مسائل معنوی باید به مسائلی که مربوط به مردم است نیز توجه شود.

استاندار مرکزی با اشاره به نامگذاری سال 1393 به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهارداشت: در شرایط فعلی که اقتصاد کشور ما با مشکلات جدی روبرو است وظیفه ما این است که تلاش کنیم سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی در تمام سطوح و ارکان پیاده سازی شود تا اقتصاد ما متحول و به پیش رود.

مقیمی اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی بحث از استفاده نکردن نیست بلکه  بیشتر کارکردن، درست استفاده کردن، بالا بردن بهره وری و...مد نظر است که باید با کار و تلاش بیشتر تولیدات قابل رقابت با بازار جهانی را ارائه کنیم تا در امر صادرات موفق تر باشیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: با حاکم شدن فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی هر سه قوه آمادگی کامل برای پیاده سازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی را دارند که با یک عزم ملی و پشتیبانی که صورت می گیرد شرایط برای کارهای جهادی فراهم  خواهد شد.

مقیمی ضمن قدردانی از خدمات فرماندار سابق شهرستان خمین، گفت: امام جمعه شهرستان خمین، نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و تمامی ادارات همانگونه که با فرماندار سابق این شهرستان همکاری داشتند با فرماندار جدید نیز همکاری کنند.

در این مراسم از زحمات علیرضا کریمی فرماندار سابق این شهرستان نیز تقدیر به عمل آمد. کریمی مدت سه سال در سمت فرماندار شهرستان خمین را برعهده داشت.
 




 

کد خبر 2278771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha