۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۰:۵۲

کاظمی در پاسخ به مهر:

جبر زمان باعث تغییر رفتارم در فوتبال شد/ بازیکنان پیکان توان 120 دقیقه بازی را داشتند

جبر زمان باعث تغییر رفتارم در فوتبال شد/ بازیکنان پیکان توان 120 دقیقه بازی را داشتند

شیراز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: جبر زمانه باعث تغییر رفتار من در فوتبال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی شامگاه شنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه رفتار "فرهاد کاظمی" امروز با سالهای آغازین سرمربیگری خود متفاوت شده است، یادآور شد: چرا پنج سال پیش هیچکس به دنبال گرفتن حق من نبود.

وی افزود: زمانی که مسئولان ورزش از من بیگناه استفاده کردند و بسیاری از مطالب را به من چسباندند هیچکس از من دفاع نکرد یا اینکه هیچ خبرنگاری پیگیر کار من نشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به اینکه من حق هیچکس را نخوردم تاکید کرد: من قبول دارم که جبر زمانه باعث تغییر رفتار من شده اما هیچگاه به دنبال بازی کثیف نبود و نیستم.

کاظمی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر، در خصوص اتلاف وقت بازیکنان پیکان، گفت: مگر این بازی از جانب بازیکنان فجر سرعت داشت که ما بخواهیم وقت را از بین ببریم.

وی ادامه داد: اگر بازی را آنالیز کنیم متوجه خواهیم شد که دلیلی برای تلف کردن وقت نبود و من هم به بازیکنانم چنین بحثی را مطرح نکردم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران تاکید کرد: دلیل از دست دادن امتیاز این بازی اشتباه من در چینش بازیکنان بود زیرا  احساس کردم بازیکنان فجر در نیمه دوم با مشکل بدنی مواجه می شود وبه همین دلیل تعویض های مختلفی را در این خصوص انجام دادم.

کاظمی تصریح کرد: بازیکنان فجر با مشکل بدنی مواجه شدند اما در مقابل، تعویض های من درست نبود.

وی با بیان اینکه فوتبال بازی سختی است، گفت: فشار روحی درون زمین زیاد بود اما فشار بر بازیکنان فجر چندین برابر بازیکنان پیکان است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: ما برای صعود به لیگ برتر می جنگیم اما بازیکنان فجر از ترس رفتن به دسته یک بازی می کنند به همین دلیل فشار روحی بر بازیکنان فجر بیشتر است.

کاظمی تاکید کرد: بازیکنان پیکان توان ادامه بازی تا 120 دقیقه دیگر را داشتند.

بازی رفت از مرحله پلی آف لیگ برتر بین دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

کد خبر 2278862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha